hej!!
det finns mycker skidakning att upptacka i ischgl. var dar forra sasonegn och de basta ar att snacka med nagon skidlarare eller nat.
frga efter flimspitz, man far gar i 40 min till en topp sen ar det bara att aka. sem kan man aka under den stora godolen som gar fran samnun det finns ett antal bra rannor ner till denna by.
du kan ocksa ga in pa restarangen slaz und pfeffer och fraga efter kocken michael leistner. kompois till mig. han brukar vara sugen pa att aka offpist. han ar grym.
halsa bara fran der alter schwede.
god tut
carljohan carlsson
fernie, bc, canada
freeridenamn: aerocj