Ischgl

siddis

Ny medlem
Ischgl
Jeg skal til Ischgl 19 Februar. er det noen som har tips om hvor man finner den gode skikjøringen her? Eller kan dere komme med andre tips angående skistedet?
 
Ischgl
hej!!
det finns mycker skidakning att upptacka i ischgl. var dar forra sasonegn och de basta ar att snacka med nagon skidlarare eller nat.
frga efter flimspitz, man far gar i 40 min till en topp sen ar det bara att aka. sem kan man aka under den stora godolen som gar fran samnun det finns ett antal bra rannor ner till denna by.
du kan ocksa ga in pa restarangen slaz und pfeffer och fraga efter kocken michael leistner. kompois till mig. han brukar vara sugen pa att aka offpist. han ar grym.
halsa bara fran der alter schwede.

god tut
carljohan carlsson
fernie, bc, canada
freeridenamn: aerocj
 
Ischgl
hej!!
det finns mycker skidakning att upptacka i ischgl. var dar forra sasonegn och de basta ar att snacka med nagon skidlarare eller nat.
frga efter flimspitz, man far gar i 40 min till en topp sen ar det bara att aka. sem kan man aka under den stora godolen som gar fran samnun det finns ett antal bra rannor ner till denna by.
du kan ocksa ga in pa restarangen slaz und pfeffer och fraga efter kocken michael leistner. kompois till mig. han brukar vara sugen pa att aka offpist. han ar grym.
halsa bara fran der alter schwede.

god tut
carljohan carlsson
fernie, bc, canada
freeridenamn: aerocj
 
Ischgl
hej!!
det finns mycker skidakning att upptacka i ischgl. var dar forra sasonegn och de basta ar att snacka med nagon skidlarare eller nat.
frga efter flimspitz, man far gar i 40 min till en topp sen ar det bara att aka. sem kan man aka under den stora godolen som gar fran samnun det finns ett antal bra rannor ner till denna by.
du kan ocksa ga in pa restarangen slaz und pfeffer och fraga efter kocken michael leistner. kompois till mig. han brukar vara sugen pa att aka offpist. han ar grym.
halsa bara fran der alter schwede.

god tut
carljohan carlsson
fernie, bc, canada
freeridenamn: aerocj
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp