ishall i stockholm med snö och rails/box?

fellkan

Ny medlem
undrar om det finns någon ishall i stokholm som har tillräckligt med snö (och om det finns något pvc rör, box, eller rail) för att ha en lite ishalls session
cykla förbi spångas ishall i dag, massa snö men inget åkbart rör eller liknande så långt ögat kan nå

jag och några kompisar brukar köra i hägernäs på hlösten, då drar vi dit rails och om vi har tur kan vi även bygga hopp

eller inte för under hela förra hösten stod det ett rail vid ishallen i spånga, så självklart finns det liknande ställen, nöjer mig mig dock med ett pvc som sagt och sådana ligger ju och skräpar lite här och var

fellkan sa:
eller inte för under hela förra hösten stod det ett rail vid ishallen i spånga, så självklart finns det liknande ställen, nöjer mig mig dock med ett pvc som sagt och sådana ligger ju och skräpar lite här och var
skulle citera maxudd om någon inte fattar

Har för mig att Stocksunds ishall har en form av summer rail sats+box? typ lite konstgräs sen kan man lasta snö...

stocksunds ip har en 6m box och en 3m box. Den sistnämnda är jätttelätt att flytta runt så man kan bygga alltmöjligt.

Tillbaka
Topp