It´s on - Railjam i norrköping 3/11

Nastify

Ny medlem
WUZUUUUP!!!!

Lördagen 3/11 händer det!!!

Alla är varmt välkommna till "It´s On" som Railjamet heter!!

Vi kommer ha en best trick tävling med nåra sjyssta priser....

Plats: Wasaparken (Mitt i stan, Södertull)

Tid: 12.30 börjar vi!!!

Så ta med dina skiz eller din snowboard och kom dit, givetvis är det gratis!!

Vid frågor kontakta då mej eller skriv i tråden så svarar jag så fort ja kan!!
85537_1191942362.jpg

Senast ändrad:
skulle kunna fixa ett 20-30 tal lastpallar här i linköping och lite annat åkbart
men är det inte bättre att bygga start rampen från nått annat typ en bil eller släp så krävs det inte så förbannat många lastpallar.sjukt jobbigt att kånka.

bra intiativ med railjam

lycka till!

Östgöta power!

SombreroSnow sa:
skulle kunna fixa ett 20-30 tal lastpallar här i linköping och lite annat åkbart
men är det inte bättre att bygga start rampen från nått annat typ en bil eller släp så krävs det inte så förbannat många lastpallar.sjukt jobbigt att kånka.

bra intiativ med railjam

lycka till!

Östgöta power!
Tack så mkt men jag har fixat allt :) komdit och åk med oss ist ;)

räkna med göta crew från ljo. davidsson, JockeOboy och Aleeex will be there to thrill your penises

kanske kan komma men isåfall måste nån möta mig o min brossa vid stationen för hittar nog inte i norrköping

ThaJibber sa:
kanske kan komma men isåfall måste nån möta mig o min brossa vid stationen för hittar nog inte i norrköping
givetvis så fixar det sig.. antingen kommer jag personligen och möter upp er eller så skickar jag en kompis som hämtar upp er.. varmt välkommna

OneOfThePublicEnemys sa:
ThaJibber sa:
givetvis så fixar det sig.. antingen kommer jag personligen och möter upp er eller så skickar jag en kompis som hämtar upp er.. varmt välkommna
Ok tåget är framme 12.22 . Va har du för mobilnummer om nått strular ?

0733-34 01 39 bara ringa när ni har anländt ni lär ju se mej dock för jag lär ha mitt skidställ på mej och finns det fler idioter med skidställ på sig på resecentrum måste det va nått fel i huvet på dom :D haha nae men ring när ni är på plats

so om det krockar med sthlm. begär ni att killen ska flytta datum bara för att ni ska åka två jams?? han har ju fixat sponsorer och allt. bortskämda!!! tänk lite fö fään!!!

JockeOboy sa:
so om det krockar med sthlm. begär ni att killen ska flytta datum bara för att ni ska åka två jams?? han har ju fixat sponsorer och allt. bortskämda!!! tänk lite fö fään!!!
Thx som fan för backupen :) hahaha kommer du och dina 2 polare till jamet lr?

OneOfThePublicEnemys sa:
JockeOboy sa:
klart som faana att vi gör. skönaste eventet jag hört talas om på länge. vi kommer och åker som bara fään:p snorungar som tror att man bara kan ändar datumet!!

JockeOboy sa:
OneOfThePublicEnemys sa:
JockeOboy sa:
klart som faana att vi gör. skönaste eventet jag hört talas om på länge. vi kommer och åker som bara fään:p snorungar som tror att man bara kan ändar datumet!!
Ord!! Det blir ett 6 meter rail och en box jag byggt själv (den är stabil lovar)..!!!! allt är fixat, nu äre bara snö som ska fixas, men det ska ju finnas vid ishallen, ska ner i morron o fråga så det är tummen upp att vi snor lite snö o så..

okej härligt härligt! bra, featursen verkar softa! bara det är ett ordentligt inrun?? eller behöver man staka?? hoppas det fixar sig me snö då:p

det kommer va ett lastpall inrun så mkt vetja o kanske ett som man få staka sig lite men vet inte om vi har snö nog till 2 st inrun sånt som märks :)

OneOfThePublicEnemys sa:
jeppenator sa:
står 5/11 på postern å 3/11 i forumet.. haha vilken är de som gäller
Visa mej vart står det 5/11 ? din lilla frirajd råtta :D hehe ???
ahaaa du tror att 3an är en 5a :D dåååligt läst av dej jeppe skärpning det är en 3a inte en 5a det såg tillochmed min mamma att det inte var :D men bra att du varna mej så inte fler människor läser fel :) Thx m8

de va som fasen.. ser ju precis ut som en 5a om man inte trycker näsan mot skärmen å tittar jättenoga.. hah

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp