J Super known

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
J Super known
HAHAHAHA... har Walerius hittat hit igen:O

jävlar va nice åkning.. å du. du har humor!!

men vem har filmat? hälften av followcamsen va bara skak.. steadycam är att rekomendera.

sjuk film!

J Super known
sebastina har filmat.. å de är inte speciellt bra åkning, men men kan jú inta alltid leva på topp

J Super known
å for the record så tar ja bort den om folk ska klaga på osnyggt filmat å stuff, vi e inga josh berman's precis

J Super known
JibbeRowGie sa:
Fett men ofta man akn åka utan korsband haha ^^ ? =)
va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen fagget

J Super known
de kan man mitt e inte borta men nästan oxå de går finfint

clean film oxå såklart
avalaan jackan e sjukt schnize

Senast ändrad:
J Super known
peerlan sa:
har det redan lanserats en ny avalaan jacka för dom sponsrade :O
jo.. å i feb kommer 07/08 sakerna. å de är sjuukt nice inte som årets årets är ganska tråkigt inge mönster eller skit.. men nästa års är wiieee..

J Super known
Sjukt nice, jävligt bra kört för att inte ha åkt på 5 månader liksom, hoppas du är tillbaka i backen snart!

J Super known
bra åkning.

och dread head vad ska han göra då? han kommer ju vara skadad for ever man får inte direkt tillbaks korsbanden, och åka vill man göra ändå för åka skidor e kul..

J Super known
gött mooooooooos ! cleant kört .. riktigt snygg jacka=) riktigt snorgrön..

J Super known
pizzaaugust

jag drog främre korsbandet förra hösten, satt hela vintern inomhus tills jag fick operation, sedan körde jag rehab 9 månader, skulle han landa fel och vika knät på ett så stort hopp som i filmen skulle han kanske aldrig kunna gå normalt mer, knän är känsliga så man måste ta hand om dom

Tillbaka
Topp