J Super known

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
J Super known
Robbott sa:
9Ward sa:
JibbeRowGie sa:
Fett men ofta man akn åka utan korsband haha ^^ ? =)
va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen fagget
Behöver inte bli arg :(
klart han måste han är ju fäääättt cooooooollleers !

Förstår inte riktigt varför du ska vara så hjärndö när folk kommenterar filmen du själv lägger för att folk ska kommentera, läste igenom alla inlägg och dem du svarar på som en 10 åring när nån sa " dåligt med snö " eller liknande med " mer än vad du kommer få i aug i lidingö iaf bla bla bla " är ju fan bara onödigt! jag tyckte filmen var bra men fattar inte varför Jibber attityden har blivit GaaaannnGGGsta på så många håll!

Pösiga byxor i all ära, men ni har fortfarande Skidor på fötterna!

J Super known
tBtOm sa:
Robbott sa:
9Ward sa:
va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen fagget
Behöver inte bli arg :(
klart han måste han är ju fäääättt cooooooollleers !

Förstår inte riktigt varför du ska vara så hjärndö när folk kommenterar filmen du själv lägger för att folk ska kommentera, läste igenom alla inlägg och dem du svarar på som en 10 åring när nån sa " dåligt med snö " eller liknande med " mer än vad du kommer få i aug i lidingö iaf bla bla bla " är ju fan bara onödigt! jag tyckte filmen var bra men fattar inte varför Jibber attityden har blivit GaaaannnGGGsta på så många håll!

Pösiga byxor i all ära, men ni har fortfarande Skidor på fötterna!
´
kör inte "gangsta" style? vad är det med dej? tappad eller

J Super known
Cr0y_HimselF sa:
Du har ju dina skillz du!
Jäkligt snygg outfit o bra kört.
Dock känns det som att du fick rätt ont utan korsband?
jo kunde inte gå på en vecka ungefär när ja kom hem, men nu är jag opererad sooooooooooooooo de blir brah

J Super known
fredrik_p sa:
9Ward sa:
fredrik_p sa:
passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
Keften! varflör skulle jag göra det? det va ju svin kallt där.. boeg commentar
haha ajo hej . fan vad kaxig du är alltså. det är nog du som är tappad.
Låt honom ha sin bandana om han vill. så jävla gay o bara klandra alla andra. tycker han bandana e snyggt så låt han ha det!

J Super known
J Super known
fredrik_p sa:
9Ward sa:
fredrik_p sa:
passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
blayze b hälsar att du är bög
Shit vad jag blir förnedrad :/ ska nog ta och skära mig i handlederna och sörja nu när jag blivit kallad för bög. Det där tog alltså.
ja gör det, jag bryr mej inte. om du mår så dåligt så varsågod. tror du blayze kommer ångra sig eller... NEJ

J Super known
9Ward sa:
fredrik_p sa:
9Ward sa:
blayze b hälsar att du är bög
Shit vad jag blir förnedrad :/ ska nog ta och skära mig i handlederna och sörja nu när jag blivit kallad för bög. Det där tog alltså.
ja gör det, jag bryr mej inte. om du mår så dåligt så varsågod. tror du blayze kommer ångra sig eller... NEJ
näe jag funderar starkt på att skära mig i handlederna eller nått. Det här är bara för mycket.

J Super known
fredrik_p sa:
9Ward sa:
fredrik_p sa:
näe jag funderar starkt på att skära mig i handlederna eller nått. Det här är bara för mycket.
GÖR DET BARA ORKA SKRIVA OM DET HÄR!!

J Super known
9Ward sa:
fredrik_p sa:
9Ward sa:
näe fan, nu är ni bara såååååååååååååå taskig mot mig.. jag tror verkligen inte jag kommer sova inatt för ni vart så taskiga mot mig.

J Super known
fredrik_p sa:
9Ward sa:
fredrik_p sa:
näe fan, nu är ni bara såååååååååååååå taskig mot mig.. jag tror verkligen inte jag kommer sova inatt för ni vart så taskiga mot mig.
hur pallar du? jag bryr mej inte och jag tror ingen bryr sig! varför dra up någe idiotist som att ajg ska srtypa någon med en bandana? jävla wannabe

J Super known
Bucon sa:
fredrik_p sa:
9Ward sa:
hur pallar du? jag bryr mej inte och jag tror ingen bryr sig! varför dra up någe idiotist som att ajg ska srtypa någon med en bandana? jävla wannabe
hell yeah, en wannabe var det.

Men jag förstår bara inte. Varför är du så uppkäftig mot alla? när nån skriver så kommer du med nån uppkäftig kommentar tillbaka.

Senast ändrad:
J Super known
fredrik_p sa:
Bucon sa:
fredrik_p sa:
hell yeah, en wannabe var det.

Men jag förstår bara inte. Varför är du så uppkäftig mot alla?
1= alla? hmm skulle inte tro det.

J Super known
fredrik_p sa:
Bucon sa:
fredrik_p sa:
haha typ varje svar så har de vart nått spydigt eller uppkäftigt.
idiotiska frågor får spydiga svar. man blir ju bara less på alla som är på freeride!
okey. ja vissa är rätt dryg..
jag e nog på din lista iallafall :) hihi
nu drar vi ett sträck över det här.. haha
Man får så mycke förutsagda mengar om sig. bara för man bor i åre är man inte "gangster" kan inte folk fatta det, är det helt omöjligt..

men blayze gillar dej inte.

J Super known
Bucon sa:
fredrik_p sa:
Bucon sa:
idiotiska frågor får spydiga svar. man blir ju bara less på alla som är på freeride!
Man får så mycke förutsagda mengar om sig. bara för man bor i åre är man inte "gangster" kan inte folk fatta det, är det helt omöjligt..

haha, nej du är inte på min lista. men jag hakade upp mig på att du är så spydig mot alla. men du var väl inte det då.. Näe, alla i åre är väl inte "gangster", det är ju snyggt med stora kläder och sånt men när "gangster" trenden kommer inte börjar det bli lite för mycket..

haha då gillar inte jag han heller ;)

J Super known
fredrik_p sa:
Bucon sa:
fredrik_p sa:

haha, nej du är inte på min lista. men jag hakade upp mig på att du är så spydig mot alla. men du var väl inte det då.. Näe, alla i åre är väl inte "gangster", det är ju snyggt med stora kläder och sånt men när "gangster" trenden kommer inte börjar det bli lite för mycket..

men många på freeride som inte änns har träffat än, skriver att man är "gangster" å skit dåligt attityd å skit t.ex. tBtOm.. så klart man har det på denna sidan för många e ganska rubbade här.

J Super known
Bucon sa:
JibbeRowGie sa:
Shit, tagga ner lite :P
Schysst film, les 2 alpes är skönt men ni hade lite taskigt väder?
Och lite tråkigt att followcamen bara filmade ditt huvud :P

Senast ändrad:
J Super known
Bucon sa:
fredrik_p sa:
Bucon sa:

men många på freeride som inte änns har träffat än, skriver att man är "gangster" å skit dåligt attityd å skit t.ex. tBtOm.. så klart man har det på denna sidan för många e ganska rubbade här.
aaa förstår dig.. bara för att ni gjorde den där filmen i våras så drog folk alla er över en kam och då var ni "gangster" hela högen fast det kanske inte var så.

J Super known
BigAir sa:
Bucon sa:
JibbeRowGie sa:
Shit, tagga ner lite :P
Schysst film, les 2 alpes är skönt men ni hade lite taskigt väder?
orka börja.. vem vi orka aldrig filma, så vi filma typ första dagen då va de dåligt. en så filma en annan dude när de va fint på stora kickern men då åkte ja mest rails, orkade inte hoppa

J Super known
fredrik_p sa:
Bucon sa:
fredrik_p sa:

aaa förstår dig.. bara för att ni gjorde den där filmen i våras så drog folk alla er över en kam och då var ni "gangster" hela högen fast det kanske inte var så.
som SEBASTIAN gjorde, mm det typ pajjade allt

Tillbaka
Topp