Behöver inte bli arg9Ward sa:va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen faggetJibbeRowGie sa:Fett men ofta man akn åka utan korsband haha ^^ ? =)
klart han måste han är ju fäääättt cooooooollleers !Robbott sa:Behöver inte bli arg9Ward sa:va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen faggetJibbeRowGie sa:Fett men ofta man akn åka utan korsband haha ^^ ? =)![]()
´tBtOm sa:klart han måste han är ju fäääättt cooooooollleers !Robbott sa:Behöver inte bli arg9Ward sa:va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen fagget![]()
Förstår inte riktigt varför du ska vara så hjärndö när folk kommenterar filmen du själv lägger för att folk ska kommentera, läste igenom alla inlägg och dem du svarar på som en 10 åring när nån sa " dåligt med snö " eller liknande med " mer än vad du kommer få i aug i lidingö iaf bla bla bla " är ju fan bara onödigt! jag tyckte filmen var bra men fattar inte varför Jibber attityden har blivit GaaaannnGGGsta på så många håll!
Pösiga byxor i all ära, men ni har fortfarande Skidor på fötterna!
Keften! varflör skulle jag göra det? det va ju svin kallt där.. boeg commentarfredrik_p sa:passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
haha ajo hej . fan vad kaxig du är alltså. det är nog du som är tappad.9Ward sa:Keften! varflör skulle jag göra det? det va ju svin kallt där.. boeg commentarfredrik_p sa:passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
jo kunde inte gå på en vecka ungefär när ja kom hem, men nu är jag opererad sooooooooooooooo de blir brahCr0y_HimselF sa:Du har ju dina skillz du!
Jäkligt snygg outfit o bra kört.
Dock känns det som att du fick rätt ont utan korsband?
Låt honom ha sin bandana om han vill. så jävla gay o bara klandra alla andra. tycker han bandana e snyggt så låt han ha det!fredrik_p sa:haha ajo hej . fan vad kaxig du är alltså. det är nog du som är tappad.9Ward sa:Keften! varflör skulle jag göra det? det va ju svin kallt där.. boeg commentarfredrik_p sa:passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
AAh shiiiet va najsbajs!9Ward sa:jo kunde inte gå på en vecka ungefär när ja kom hem, men nu är jag opererad sooooooooooooooo de blir brahCr0y_HimselF sa:Du har ju dina skillz du!
Jäkligt snygg outfit o bra kört.
Dock känns det som att du fick rätt ont utan korsband?
HAHA, OKEJ.Cr0y_HimselF sa:Låt honom ha sin bandana om han vill. så jävla gay o bara klandra alla andra. tycker han bandana e snyggt så låt han ha det!fredrik_p sa:haha ajo hej . fan vad kaxig du är alltså. det är nog du som är tappad.9Ward sa:Keften! varflör skulle jag göra det? det va ju svin kallt där.. boeg commentar
blayze b hälsar att du är bögfredrik_p sa:passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
Shit vad jag blir förnedrad :/ ska nog ta och skära mig i handlederna och sörja nu när jag blivit kallad för bög. Det där tog alltså.9Ward sa:blayze b hälsar att du är bögfredrik_p sa:passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
ja gör det, jag bryr mej inte. om du mår så dåligt så varsågod. tror du blayze kommer ångra sig eller... NEJfredrik_p sa:Shit vad jag blir förnedrad :/ ska nog ta och skära mig i handlederna och sörja nu när jag blivit kallad för bög. Det där tog alltså.9Ward sa:blayze b hälsar att du är bögfredrik_p sa:passa er grabbar så att walerius inte stryper er med sin bandana.
näe jag funderar starkt på att skära mig i handlederna eller nått. Det här är bara för mycket.9Ward sa:ja gör det, jag bryr mej inte. om du mår så dåligt så varsågod. tror du blayze kommer ångra sig eller... NEJfredrik_p sa:Shit vad jag blir förnedrad :/ ska nog ta och skära mig i handlederna och sörja nu när jag blivit kallad för bög. Det där tog alltså.9Ward sa:blayze b hälsar att du är bög
HAHAHekdahl sa:följer fighten med spänning här nere i söder, vem ska få in den avgörande dissen.
GÖR DET BARA ORKA SKRIVA OM DET HÄR!!fredrik_p sa:näe jag funderar starkt på att skära mig i handlederna eller nått. Det här är bara för mycket.9Ward sa:ja gör det, jag bryr mej inte. om du mår så dåligt så varsågod. tror du blayze kommer ångra sig eller... NEJfredrik_p sa:Shit vad jag blir förnedrad :/ ska nog ta och skära mig i handlederna och sörja nu när jag blivit kallad för bög. Det där tog alltså.
näe fan, nu är ni bara såååååååååååååå taskig mot mig.. jag tror verkligen inte jag kommer sova inatt för ni vart så taskiga mot mig.9Ward sa:GÖR DET BARA ORKA SKRIVA OM DET HÄR!!fredrik_p sa:näe jag funderar starkt på att skära mig i handlederna eller nått. Det här är bara för mycket.9Ward sa:ja gör det, jag bryr mej inte. om du mår så dåligt så varsågod. tror du blayze kommer ångra sig eller... NEJ
hur pallar du? jag bryr mej inte och jag tror ingen bryr sig! varför dra up någe idiotist som att ajg ska srtypa någon med en bandana? jävla wannabefredrik_p sa:näe fan, nu är ni bara såååååååååååååå taskig mot mig.. jag tror verkligen inte jag kommer sova inatt för ni vart så taskiga mot mig.9Ward sa:GÖR DET BARA ORKA SKRIVA OM DET HÄR!!fredrik_p sa:näe jag funderar starkt på att skära mig i handlederna eller nått. Det här är bara för mycket.
gillar dej me <3Noamaan sa:jag tycker den va bra! Så söööt när du försöker få bandanan i munnen :P
Kvallen sög men men.
hell yeah, en wannabe var det.Bucon sa:hur pallar du? jag bryr mej inte och jag tror ingen bryr sig! varför dra up någe idiotist som att ajg ska srtypa någon med en bandana? jävla wannabefredrik_p sa:näe fan, nu är ni bara såååååååååååååå taskig mot mig.. jag tror verkligen inte jag kommer sova inatt för ni vart så taskiga mot mig.9Ward sa:GÖR DET BARA ORKA SKRIVA OM DET HÄR!!
1= alla? hmm skulle inte tro det.fredrik_p sa:hell yeah, en wannabe var det.Bucon sa:hur pallar du? jag bryr mej inte och jag tror ingen bryr sig! varför dra up någe idiotist som att ajg ska srtypa någon med en bandana? jävla wannabefredrik_p sa:näe fan, nu är ni bara såååååååååååååå taskig mot mig.. jag tror verkligen inte jag kommer sova inatt för ni vart så taskiga mot mig.
Men jag förstår bara inte. Varför är du så uppkäftig mot alla?
idiotiska frågor får spydiga svar. man blir ju bara less på alla som är på freeride!fredrik_p sa:haha typ varje svar så har de vart nått spydigt eller uppkäftigt.
okey. ja vissa är rätt dryg..Bucon sa:idiotiska frågor får spydiga svar. man blir ju bara less på alla som är på freeride!fredrik_p sa:haha typ varje svar så har de vart nått spydigt eller uppkäftigt.
jag e nog på din lista iallafallfredrik_p sa:okey. ja vissa är rätt dryg..Bucon sa:idiotiska frågor får spydiga svar. man blir ju bara less på alla som är på freeride!fredrik_p sa:haha typ varje svar så har de vart nått spydigt eller uppkäftigt.
haha, nej du är inte på min lista. men jag hakade upp mig på att du är så spydig mot alla. men du var väl inte det då.. Näe, alla i åre är väl inte "gangster", det är ju snyggt med stora kläder och sånt men när "gangster" trenden kommer inte börjar det bli lite för mycket..Bucon sa:jag e nog på din lista iallafallfredrik_p sa:okey. ja vissa är rätt dryg..Bucon sa:idiotiska frågor får spydiga svar. man blir ju bara less på alla som är på freeride!hihi
nu drar vi ett sträck över det här.. haha
Man får så mycke förutsagda mengar om sig. bara för man bor i åre är man inte "gangster" kan inte folk fatta det, är det helt omöjligt..
men blayze gillar dej inte.
men många på freeride som inte änns har träffat än, skriver att man är "gangster" å skit dåligt attityd å skit t.ex. tBtOm.. så klart man har det på denna sidan för många e ganska rubbade här.fredrik_p sa:haha, nej du är inte på min lista. men jag hakade upp mig på att du är så spydig mot alla. men du var väl inte det då.. Näe, alla i åre är väl inte "gangster", det är ju snyggt med stora kläder och sånt men när "gangster" trenden kommer inte börjar det bli lite för mycket..Bucon sa:jag e nog på din lista iallafallfredrik_p sa:okey. ja vissa är rätt dryg..hihi
Man får så mycke förutsagda mengar om sig. bara för man bor i åre är man inte "gangster" kan inte folk fatta det, är det helt omöjligt..
haha då gillar inte jag han heller![]()
Shit, tagga ner lite :PBucon sa:va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen faggetJibbeRowGie sa:Fett men ofta man akn åka utan korsband haha ^^ ? =)
aaa förstår dig.. bara för att ni gjorde den där filmen i våras så drog folk alla er över en kam och då var ni "gangster" hela högen fast det kanske inte var så.Bucon sa:men många på freeride som inte änns har träffat än, skriver att man är "gangster" å skit dåligt attityd å skit t.ex. tBtOm.. så klart man har det på denna sidan för många e ganska rubbade här.fredrik_p sa:haha, nej du är inte på min lista. men jag hakade upp mig på att du är så spydig mot alla. men du var väl inte det då.. Näe, alla i åre är väl inte "gangster", det är ju snyggt med stora kläder och sånt men när "gangster" trenden kommer inte börjar det bli lite för mycket..Bucon sa:jag e nog på din lista iallafallhihi
orka börja.. vem vi orka aldrig filma, så vi filma typ första dagen då va de dåligt. en så filma en annan dude när de va fint på stora kickern men då åkte ja mest rails, orkade inte hoppaBigAir sa:Shit, tagga ner lite :PBucon sa:va fan vill du? tror du jag ljuger? .. ja har åkte utan främmre å bakre korsband å båda miniskrarna pajj å ledband för 1 månad sen innan operationen faggetJibbeRowGie sa:Fett men ofta man akn åka utan korsband haha ^^ ? =)
Schysst film, les 2 alpes är skönt men ni hade lite taskigt väder?
som SEBASTIAN gjorde, mm det typ pajjade alltfredrik_p sa:aaa förstår dig.. bara för att ni gjorde den där filmen i våras så drog folk alla er över en kam och då var ni "gangster" hela högen fast det kanske inte var så.Bucon sa:men många på freeride som inte änns har träffat än, skriver att man är "gangster" å skit dåligt attityd å skit t.ex. tBtOm.. så klart man har det på denna sidan för många e ganska rubbade här.fredrik_p sa:haha, nej du är inte på min lista. men jag hakade upp mig på att du är så spydig mot alla. men du var väl inte det då.. Näe, alla i åre är väl inte "gangster", det är ju snyggt med stora kläder och sånt men när "gangster" trenden kommer inte börjar det bli lite för mycket..