#Jackass#

hamax

Ny medlem
#Jackass#
Skulle inte någon eller några dumskallar kunna slänga ihop en nätt liten film på drygt en halv timme, där ni utför en massa dumma saker. JAg skulle väldigt gärna vilja vara er andliga instruktör och inspiratör, om det visar sig vara möjligt. I mången mun sägs det att min fantasi är hyfsat galen, så tveka inte med att kontakta mig.

Skall ge er några provsmaker:

1. Ta och ge er ut i närmaste skidbacke, väl där så siktar ni in det största bigjumpet ni kan se och ställer er i kanonkuleställning och bara öser på! Det kommer garanterat att se roligt ut, speciellt om ni provar fakie.

2. Efter det, ifall inget allvarligt inträffade i första hoppet, så tar ni liften upp till toppen och siktar in en brant, brant klippa. Ta nu extremt mycket fart och vänd om till fakie. Väl framme vid hoppet så ska polarna ha riggat upp ett snöre och spänt upp det över din åklinje. När du sedan kommer fram till snöret, som du förstås inte har någon aning om, så kommer du att falla, och då menar jag falla rejält! Kom dock ihåg att ta tillräckligt med fart då det kan vara lite svårt att behålla farten i lössnö när man kör fakie.
Under fallet så är det meningen att du ska göra en halv fakie backflip och landa på nacken. Förhoppningsvis så kommer du att fortsätta neråt men då i rullande form, och går allt som planerat så hinner du kanske med att starta en hemmagjord lavin. Ifall du inte hinner med det så kan du göra ett omåk.

///Hemkunskapsläraren

#Jackass#
Men har du inte läst varningstexten på jackass avsnitten som säger
"MTV insists that no one atempts bla bla bla..."?
Jag tror nog att dom menar allvar. Det kommer ändån inte att publiceras så vad är meningen?

#Jackass#
kolla in killen som är med i a jag vet ifan vad filmen hette men nån skidfilm han har byggt en egen skyddsdräkt och kastar sig ut för 50 m höga drops =) helt sär...om inte han ställer upp så kan jag hjälpa dig ...

#Jackass#
Låter kul och spela in en film, men det är fan livsfarligt, om nått går fel så blir det inte så jette kul längre, men jag skulle gärna vilja va med! =T

Tillbaka
Topp