Jag drar. Punkt slut.

• Trådstartare Trådstartare Pasifist
  • Start datum Start datum
P

Pasifist

Guest
Jag drar. Punkt slut.
Hej! Jag kommer att dra till alperna, någonstans. Avoriaz, Chamonix, Verbier, kanske i den ordningen, spelar ingen större roll, vill lämna landet. Jag har inget jobb, men ska fixa detta och då förhoppningvis stanna en hel säsong. 3 månader kan jag definitivt stanna. Någon som vill dela lägenhet? Eller någon som har behov en ledig plats? Skriv mail, msn, ring gärna.

Ha det bra!

Mvh Pasi

Jag drar. Punkt slut.
Hej! 22 årig kille som tänkte göra säsong och letar boende & skidpolare. Hade eventuell plats i lägenhet med ett gäng i Chamonix, men de sa att lägenheten hängde löst och har inte hört av sig på ett tag nu.
Känns jobbigt att börja leta lägenhet utan partners, så jag letar antingen plats i boende eller bara skönt folk att leta med.

Planen är att åka efter jul, men kan ta mig iväg i början på december, även om det börjar kännas tight med tid nu! Enda kravet är internet på lägenheten. Kommer inte behöva jobba.

Hör av dig:

max_lund_hej@hotmail.com
maxlun@gmail.com

Jag drar. Punkt slut.
Jag hakar gärna på! Är trött på vardagen och har köpt nya fetisar! Däremot är det lite klurigt att skaffa boende när man flyger solo...

Jag drar. Punkt slut.
gå ihop och köp en jeep, kedjor och husvagn! ;) bara jeepen går att lita på och husvagnen håller värme så kan ni skita i resten! parkering kan man alltid hitta inom en viss sträcka iaf!

Tillbaka
Topp