Jag har hittat butik i stockholm som säljer spy!!!

Skidsport i Bromma! Jag var där o handla lite kläder när jag en spymonter, visserligen bara med solglasögon i nu under sommaren men till hösten får dom in spygoggles!!! HURRAAAAAA

De hade också en massa skidmärkes-kläder från arnette, oakley o spy! hipp hurra

Kläderna var att hurra för men faen spygoggles finns ju fan tillochmed här uppe i lule :S

Intersport har haft spy-googles ett bra tag kan jag säga. Men kul med kläderna iaf, får dra dit och titta när jag har tid.

okej. annars så är det ju bara att åka till ski total i uppsala där det också finns spytröjor, kepsar och goggles i massor :P

vad ska vi svara på det här då ? grattis??

fyfan vad nivån på trådarna har sjunkit på sistone :(

är dethär en såndär stockholms-tråd? (stockholmstråd ett ord ok)
med folk som bryr sig om vad dom har på sig
för det har jag hört att man inte ska göra om man vill va cool.
ska man va cool så ska man ha sina gamla kläder eller nya i nått märke som ingen någonsin har hört talas om.

Det sagt så har jag lite svårt för att bestämma mig personligen vilket som faktiskt e cool
att bry sig om vad man har på sig eller inte
Därför har jag ett par noname skidbrallor och en svindyr märkes jacka.

Va? Varför postar ni ens sådana där inlägg, jag hade ju letat efter dom där och hittade en butik som hade de glasögonen plus en massa andra saker från andra bra märken. Så tänkte jag tipsa folk om den butiken så fler kan köpa de sakerna om de var intresserade? Varför ska jag få två inlägg från en 23-årig ystadbo och en 29-årig järfällaman som skriver helt onödiga inlägg.

Och om du nu undrar över vad du ska skriva balanselius, varför gör du det då?

Just det ChamBenke, skulle du skriva en annan kommentar om jag inte kom från stockholm? Skulle det vara en Ystadtråd då?(Ja, notera: Stockholmstråd är ett ord, en en tråd och stockholm)

Här kommer det en punkt.

Fan vad kul att det finns duktiga jävlar som skall anmärka på vad folk skriver och gör. (typ som jag gör nu) Men om ni tycker det han skrev var så jävla ointressant…GE DÅ FAN I ATT SVARA NÅGOT DÅ, Jävla puckon.

IRONI är ett ord utan någotsomhelst samanband med mitt förra inlägg
sarkasm är oxo ett ord

trodde faktiskt inte någon skulle elda på mitt inlägg
får nog vara tydligare i fortsättningen och ta ställning i frågan

för övrigt så har jag fina kläder oxo (någonstans)
och gillar att skriva meningslösa inlägg :)
mm mm

där finns många ointressanta trådar på detta forum men just detta verkar mina små tangentbordsfingrar inte kunna hålla sig borta från.

Wow...
Folk måste verkligen ha mycket att göra om man kollar på vissa svar här.
Det kan ju vara bra att skriva andra ställen det finns på, men ändå.
Jaja, endel här verkar ju bara gilla att anmärka på folk...

Spy finns på många ställen, men Oakley kläder var ju lite najs. Fast finns ju i Åre.

Den bistra verklighet som de flesta av oss lever i är helt styrd av kommersiella intressen och präglad av extrem fixering vid utseende. Jag och flera andra som åker skidor gör det nog delvis för att komma ifrån det , när vi åker behöver man inte bry sig om vad som är snyggast eller coolast utan man bara njuter. På senare tiden (läs jibbingtrenden) så har denna tillflyktsort blivit invaderad av just denna trista verklighets sämsta sidor och utseendefixeringen och vilka märken eller grejer som är coola är nu viktigare än att ha kul.
Jag förstår att du vill väl med ditt inlägg men det gör mer skada än nytta och de som ger dig ironiska (slå upp) kommentarer gör dig nog den största tjänsten av alla på de här forumet.
Så om du ändå vill skänka dina pengar till feta chefer och reklambyråer i USA för du ändå tror att Oakley, Spy osv är det "coolaste man kan ha JUST NU" gör det, men snälla låt oss andra var ifred.

balanselius, du är 29 år gamal om din presentation stämmer? Och D-Prien är alltså 14 om han inte ljuger om sin ålder?

Tror Du kanske att Ni ser olika på saker och ting i livet?
forumet är ju helt fritt att diskutera eller berätta vad man vill. sen är det upp till var och en om man vill läsa och kommentera det.

Jag ser en röd tråd genom alla forumsvar på liknande trådar från personer som till ex. Balenius och ChamBenke ( inte dom enda ). Och det är att när dom blir nerskrivna av personen dom valt att "mobba" så kommer alltid ordet ironi in i bilden?! För det första "Benke", vi sitter på internet, ironi har sällan funkat väl i det skrivna ordet. Och nu när jag vet att det var ironiskt menat, snälla, bli bättre på ironi innan du utövar det!! Det du skrev var inte det minsta kul ändå, oavsett om man vet att det var ironi eller inte. Så nästa gång du vill vara med och leka med dom stora grabbarna, sätt dig ner, skriv det du vill. Men för guds skull, be någon vuxen läsa det du skrivit. Och om dom säger att det är "roligt" och "ironiskt" så KANSKE du kan skicka iväg det.

By the way: Kul att du gillar Spy D-Prien, det kommer komma galet fina prylar till hösten och vintern!

asso ni e ju sämst...
jag går i skola precis brevid...
de har ju allt. de kommer sälja armada skidor till nästa sesong.
varför finns det sånna pinsamma jaevlar som ska säga vad som är coolt och inte? man får väll klä sig som man vill-

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp