Jag kör lite fiddy.

Jag kör lite fiddy.
true sa:
eh? med en sån där kan man ju fan hoppa chads gap, men du kör som en mes.
hahah med en sån där du kan knapt hoppa 2 meter utan att kneka ramen...sen så kan ja ju prata av egen erfaren het då jag har tävlat med cross i ca:5 år och ja kan köra å vewt hur man gör lite tips e att stå up när man hopar och ut me den inersat foten när du svänger...annars ska du läga ut filmer å så se till att de e hopp du göra annars kommer alla att göra som dom gör nu

Jag kör lite fiddy.
Har en Fiddy Orion med Trimpipa o en ny cylle. Toppar ca 110 :D + grymt ljud! Filmen var inte den bästa ;p. Kör BW och sånt :D

Jag kör lite fiddy.
va fan kallar du de? ge mig den så skall jag visa hur man KÖR! Kan komma med min speedfight och äga dig:P

Jag kör lite fiddy.
Inga hopp inte ens något litet, kör bara runt sitter bara ner och kör sakta jag skulle äga dig med ett raketarsle. Den var inte bra

Jag kör lite fiddy.
Sämsta Jag Har Sett Ngnsin Asså Och Du Fick Den I Höstas Asså 'är Det En Serriös Tråd , Isåfall Tkr Jag Att Du Ska Lägga Ner Med Åkningen Totalt Inför Andra, Kör I Skogen!!

Jag kör lite fiddy.
Det där måste vara den sämsta filmen jag har sett 1. kör i skogen 2. lär dig köra fortare bättre 3. det här är en skid sida Du behöver inte visa för alla att du har en fiddy inget att vara stolt över....

Jag kör lite fiddy.
filmen finns ju inte och om den nu va sämst (vilket många fiddyfilmer brukar vara. kör fiddy själv så jag vet hur trist de är och kolla på!) så behöver man ju inte vara taskig utan istället ge konservativ kritik..
Killen kanske inte har kört så länge och ingen är bra i början, inte ens dom bästa! Men för att du ska utvecklas tkr jag du ska börja köra på bana istället för i skogen. Visst kan de vara kul och latja lite i skogen men i längden ger de ingenting, i alla fall inte med en fiddy eftersom de inte är en bra endurohojj

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp