Jag kör Stockholm - Åre idag eller imorgon

la_grave

Aktiv medlem
Jag kör Stockholm - Åre idag eller imorgon
Jag ska testa om mitt brutna knä håller för skidåkning så jag kör Stockholm - Åre idag eller imorgon och hem igen om någon vecka eller så.

Finns två ledia platser med utrymme för skidor osv.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp