jag och min kompis drar double backflip

Sluta klaga. skulle vilja se er göra det. Det är ett grymmt trick å kommer alltid att vara. Testa att göra en lite längre studsmattefilm kanske =) Kan nog bli något.
Keep it up!

BraedarN sa:
Sluta klaga. skulle vilja se er göra det. Det är ett grymmt trick å kommer alltid att vara. Testa att göra en lite längre studsmattefilm kanske =) Kan nog bli något.
Keep it up!
Nej det är inget grymmt trick:P

nej men rent tekniskt så är det inte spec grymt eller svårt. inte jätte snyggt heller, eller ibland
kanske:)

Senast ändrad:
Jag som trodde att det var på skidor elle bräda =/ På studsmatta är ingen vidare konst... tricket är att man ska grupera :) då går det hur ekelt/bra som helst.

jag tyckte de va ett jätte cooltförr när inte så många kunde de, eller ja tycker väl att det är coolt nu med men inte lika mycket, gör du en dubbel uthängdbackflip så kan vi börja snacka..!!!

2x backflip är inte tekniskt svårt men det är fasen så snyggt om man utfår den rätt. Svår dubbelvolt är däremot misty 5 to back!
den som kan den ska ha credds

Jag gör det inte själv men de msåte väll ända va enklaste dubbelvolten på matta?Men dom var ju fina era dubblar!

Tillbaka
Topp