Jävla reklam!

Jävla reklam!
Så jävla dumt med ljud i en annons, speciellt om den ligger precis under adressfältet. Ta bort den genast! INGEN lyssnar på skiten ändå.

Jävla reklam!
Förstår inte att folk kan klaga så mycket på reklamen. Samma med spotify reklamen.
Reklamen som du inte ens behöver se på freeride gör att du får en tjänst/sida gratis.

Reklamen på spotify dyker upp en gång per 10 minut om ens så ofta. Och gör så man kan streama musik gratis.

Ni har ju klarat av att kolla på tv i många år. Då kan de ju inte vara något problem med en reklamsnutt? när tv har 35 reklamer på rad.

Ha gärna mer reklam, för mig spelar det ingen roll. Reklam = intäckter och ni ska väl också tjäna något. Annars om alla röstar att avskaffa reklam skulle ni då hellre betala för freeride? Njäe. Hellre att något företag får göra det åt mig alltså.

Jävla reklam!
Tror inte att folk klagar just på att det är reklam, utan det störningsmoment just den här reklamen innebär (den med rösten). Men jag vet inte, du kanske gillar att höra om Gore Tex femtioelva gånger på en dag. Det gör inte jag, så då blockar jag den, resten av reklamen får för all del vara kvar, stör mig inte ett dugg.

Jävla reklam!
JOHAN !!!
reklam är OK och det förstår nog de flesta men att ha ljud på reklamen som länna sport.
eller att alpservicereklamen höjer ljudet till högsta är oerhört irriterande och skrämmer alla.

jag har hund och säkert samma sak för dom som har barn att dom blir jätterädda =(

Jävla reklam!
stå ut med reklamen, den är ju trots allt mestadels bra för freeride (ekonomiskt sätt) sen att det är jävligt jobbigt är en annan sak

Jävla reklam!
Jag tycker att alla borde trycka på all reklam MINST en gång per dag... Då kan sidan fortsätaa finnas och Johan och de andra grabzen kan casha hem! LÄTT

Jävla reklam!
Ljudet på Länna/Gore bannern är nu borttaget.
Skulle det fortfarande låta testa och tömma cachen. Men glöm inte människan föds naken =)

Jävla reklam!
johan sa:
Ljudet på Länna/Gore bannern är nu borttaget.
Skulle det fortfarande låta testa och tömma cachen. Men glöm inte människan föds naken =)
Var inte rädd för kommentarer som klagar på reklam. Det kommer inte få någon att "byta sida" för det. Kör hårt. Mer reklam och försök tjäna en större hacka.

Jävla reklam!
Vi blir ändå tvångsmatade med reklam hela dagarna, var vi än befinner oss så lite reklam på freeride är väl ingenting att klaga över?

Jävla reklam!
lgrstdt sa:
Vi blir ändå tvångsmatade med reklam hela dagarna, var vi än befinner oss så lite reklam på freeride är väl ingenting att klaga över?
Har inga som helst problem med "vanlig" TYST reklam men när det är en annons med ljud i och en sjukt hög volym och man råkar föra musen över annonsen är det ENBART störande! Ganska onödigt också skulle jag tro eftersom vääldigt få faktiskt lyssnar hela reklamen..

Tillbaka
Topp