Jävla tävlingar!

Cruff

Ny medlem
Jävla tävlingar!
När det nu för än gång har snöat rejält och man ser fram emot att åka till backen och carva ett par riktigt sköna svängar i den silkesmjuka pisten samt ta ett par avstickare ut i den orörda pudersnön, DÅ just då är det tävling!!! Portnötare över hela backen (har inget emot det i vanliga fall, som vid träning och så) och inte nog med det så tränger sig dom hela jävla tiden. Man tycker inte dom ska behöva göra det när det är 90% portnötare och 10% vanliga dödliga. Då kommer vi dödliga aldrig upp!!!
Om det är nödläge och dom måste upp för dom ska starta snart förstår jag, men fan inte hela tiden! Som ni kanske förstår är det en lokal backe jag snackar om där det inte finns så många nedfarter... ville bara gnälla lite =)

Jävla tävlingar!
Hahaha . var va tävlingen den här gången då ?
Men ingen rör ju sej i kön ;P man får väl trängas lite för å komma frammåt .

Jävla tävlingar!
de var massor av meningar :o klart man ska få gnälla, förstår då de är sådar att de är förjävligt. ungefär som att mackan alltid hamnar med smöret nedåt. inget man kan göra åt...

Jävla tävlingar!
Om det var puder på ett ställe där jag höll till och 90% av åkarna var port-smiskare hade jag jublat. I princip noll konkurrens om snön då ju.

Sen är det som så att området runt påstigningen till en lift är laglöst land. Det gemensamma EU-direktivet för detta är i princip klart, fattas bara några formuleringar som tyskarna och fransoserna inte kan komma överens om.

Jävla tävlingar!
Ja jo junkern du kanske skulle se det från den ljusa sidan istället. daah? fick en blånagel på stortån igår, missa bussen imorse och till råga på allt så är de såförjävligt att man börjar blöda näsblod också. vilke skit! :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp