Jeenyus?

Jeenyus?
Jag tyckte jag såg såna i en butik i stan (stockholm) som jag inte ens visste fanns förrän jag råkade gå förbi den. Den hette väl Prostuff eller något annat coolt och låg på samma gata som Core men på andra sidan (gamla brogatan?) och längre ner mot vasagatan. jag tror dom hade Jeenyus åtminstone men jag kollade inte så noga.

Jeenyus?
men i v-ås finns d en del jeenyus kvar, vet inte exakt vad men om du söker en speciell bräda på prostuff i sthlm å den inte finns där så ringer de säkert å kollar me västerås, har dom den så skickar dom den..

Jeenyus?
Jeenyus och Forum tillverkas på samma ställe och ägs av samma företag. Det kanske säger något om vad för slags kvalitet brädorna har.

Jeenyus?
det var ett jävla tjat om hur dåliga forum brädorna är....
kör själv på en forum och jag måste säga att den e jävligt skön...å inte har jag haft några problem heller...

fast har du andra erfarenheter så e det ju synd om dig...

Jeenyus?
Stepa!

Jag sade faktiskt inte ett knyst om att Forum skulle hålla dålig kvalitet. Jag lade bara fram fakta och utifrån detta faktum kan man ju faktiskt dra slutsatser om kvaliteten, bra eller dålig?

Om du sedan är så taggad att du tror att alla som säger något om Forum rackar ner på märket så är det ju mest synd om dig.

Vad jag sedan själv anser om Forum och dess kvalitet kan man nog lista ut om man tittar på mina övriga inlägg på detta forum.

Jeenyus?
Det är väl inget fel på att upplysa andra konsumenter om ett brands dåliga egenskaper, eller hur?

Faktum är att Forum har stora problem med kvaliten. Det finns massvis med bevis på detta. Beror självklart på hur mycket man åker, och hur mycket stryk man ger brädan. En nybörjare lär knappast ha problem.

Jeenyus?
doughboy

okej, missförstod dig lite då...

såklart att alla får ha sin egen åsikt.

jag har ju iof bara haft en forum bräda och den har funkat väldigt bra, trots att jag kört rätt hårt med den...

och det e klart att man ska upplysa andra om det är något märke som har brister...

har du själv kört på en forum???

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp