D
Deleted member 84637
Guest
Jekub v.s. Maximilliam
Let the battle begin.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, ja har en bajskorv på min sidaBajskorven sa:Jävlar. Maxi is reppin tha thugest rimes
jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..Maximilliam sa:men vem fan vill ha giro? de är ju fett mainstream, å as fullt pallade,hanhar inte råd å köpaen ny hjälm.
jag brukar grina när jag inte får åka till österrikeJekub sa:jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..Maximilliam sa:men vem fan vill ha giro? de är ju fett mainstream, å as fullt pallade,hanhar inte råd å köpaen ny hjälm.
non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!Jekub sa:jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..Maximilliam sa:men vem fan vill ha giro? de är ju fett mainstream, å as fullt pallade,hanhar inte råd å köpaen ny hjälm.
haha, dröm på, bajskorven äger dig så hårt.thecalle sa:abow im killin' it
Ägd han blir visstMaximilliam sa:thecalle sa:abow im killin' it
Du har ändå inget att komma med. OUFFFVictors sa:jag väljer att inte ta del av denna beef..
jag är inte så "avis" på din stavning, men det är ju klart. Man behöver kanske inte stava om man är en övarklassbrat som får allt serverat framför näsan på en..Maximilliam sa:non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!Jekub sa:jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..Maximilliam sa:men vem fan vill ha giro? de är ju fett mainstream, å as fullt pallade,hanhar inte råd å köpaen ny hjälm.
word!!!Bajskorven sa:Du har ändå inget att komma med. OUFFFVictors sa:jag väljer att inte ta del av denna beef..
har hört att maxxi har en ny sponsor på gJekub sa:jag är inte så "avis" på din stavning, men det är ju klart. Man behöver kanske inte stava om man är en övarklassbrat som får allt serverat framför näsan på en..Maximilliam sa:non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!Jekub sa:jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..
maxis sponsor: https://www.freeride.se/review/view.php?id=378 b-spons dessutom, Cooooolt!
denhär tråden är exat som din promo, du säger samma sak om och omigen ( du suger på å stava)Jekub sa:jag är inte så "avis" på din stavning, men det är ju klart. Man behöver kanske inte stava om man är en övarklassbrat som får allt serverat framför näsan på en..Maximilliam sa:non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!Jekub sa:jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..
maxis sponsor: https://www.freeride.se/review/view.php?id=378 b-spons dessutom, Cooooolt!
jag vet faktiskt att det är en cykelbutik, jag menar. Vafan han "åker" väl ändå skidor..westcoast_surfers sa:har hört att maxxi har en ny sponsor på gJekub sa:jag är inte så "avis" på din stavning, men det är ju klart. Man behöver kanske inte stava om man är en övarklassbrat som får allt serverat framför näsan på en..Maximilliam sa:non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!
maxis sponsor: https://www.freeride.se/review/view.php?id=378 b-spons dessutom, Cooooolt!en najs jävel men man kanske inte ska ta de här
![]()
heeja maxxihehe
WUURD Up brothah. Now we're backin' up our man and food store maxithecalle sa:Jag tror så här att vi ska inte battla vi ska vara snälla mot varandra och vi ska hjälpa varandra. det var det jag och bajskorven kom på nyligen, för 10 min sedan så krigade vi grovt vi h8a varandra men nu älskar vi varandra typ
höjer de åldergränsen så får inte du heller skriva lilla maxi, vi är födda samma år..Maximilliam sa:denhär tråden är exat som din promo, du säger samma sak om och omigen ( du suger på å stava)Jekub sa:jag är inte så "avis" på din stavning, men det är ju klart. Man behöver kanske inte stava om man är en övarklassbrat som får allt serverat framför näsan på en..Maximilliam sa:non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!
seriöst nu förstår jag dom som vill höja åldersgränsen i forumet.
btw hur går det med tjejerna överlag?
Driver du? Skriv inge mer sånt här onödigt. En battle ska avgöras på gatan elelr i forumGriisen sa:har en ide gör upp det i backen
sorry dude! men bajskorven är faktist snäppet bättre. ta det inte personligtthecalle sa:ey ya'll crazy
im killin him.
maximillian jag var ju på din sida på denna forumtråd nu ska ju du stötta mig ;D ahaha
duuuuuude! vilken skit röker du?thecalle sa:Jag tror så här att vi ska inte battla vi ska vara snälla mot varandra och vi ska hjälpa varandra. det var det jag och bajskorven kom på nyligen, för 10 min sedan så krigade vi grovt vi h8a varandra men nu älskar vi varandra typ
du kan vara snäppet mindre än mig då? eller? fnissMaximilliam sa:sorry dude! men bajskorven är faktist snäppet bättre. ta det inte personligtthecalle sa:ey ya'll crazy
im killin him.
maximillian jag var ju på din sida på denna forumtråd nu ska ju du stötta mig ;D ahaha![]()