Jekub v.s. Maximilliam

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 84637
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jekub v.s. Maximilliam
fan va grymt att ni har gjort det hela till värsta BATTLE'n !!!!! grabbar, ni kommer få fett många profilklick av mig, båda två :D

Jekub v.s. Maximilliam
Maximilliam sa:
Jekub sa:
Maximilliam sa:
men vem fan vill ha giro? de är ju fett mainstream, å as fullt pallade,hanhar inte råd å köpaen ny hjälm.
jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..
non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!
jag har inte h8tat på någon, gav konstruktiv kritik!

Jekub vet vad jag tycker om hans åkning, behöver inte ens skriva de i forumet då de knappt finns ord så de räcker!

Jekub v.s. Maximilliam
Maximilliam sa:
thecalle sa:
Jag tror så här att vi ska inte battla vi ska vara snälla mot varandra och vi ska hjälpa varandra. det var det jag och bajskorven kom på nyligen, för 10 min sedan så krigade vi grovt vi h8a varandra men nu älskar vi varandra typ
duuuuuude! vilken skit röker du?
ABo vi odlade lite på min tomt i våras. Igår växte det upp. IDag ringde vi våra ganja farmers och nyss rökte vi det

Jekub v.s. Maximilliam
Hjalles sa:
Maximilliam sa:
Jekub sa:
jag är inte så "avis" på din stavning, men det är ju klart. Man behöver kanske inte stava om man är en övarklassbrat som får allt serverat framför näsan på en..

maxis sponsor: https://www.freeride.se/review/view.php?id=378 b-spons dessutom, Cooooolt!
denhär tråden är exat som din promo, du säger samma sak om och omigen ( du suger på å stava)
seriöst nu förstår jag dom som vill höja åldersgränsen i forumet.
btw hur går det med tjejerna överlag?
höjer de åldergränsen så får inte du heller skriva lilla maxi, vi är födda samma år..

jo det går fint för jag tar inte första bästa slampa jag hittar..

/ Jekub (hjalle glömde logga ut)
fast du är ju bara 15, och desutom borde man förbjuda vissa h8er som bara pajjar stämningen på fr.
en slampa är ju bättre än inget. btw varför kallar du din egen mamma för slampa?

Jekub v.s. Maximilliam
jeppenator sa:
Maximilliam sa:
Jekub sa:
jag är iaf inte en bortskämd liten snorunge som får åka till österrike varje höstlov och sen grinar som en liten amerikansk överklassfetto i femårsåldern när han inte får det..
non som är avis? om ja inte hade vart sponsrad hade ja aldrig haft råd. därför kommer någon aldrig komma till österrike. till och med jeppenator som aldrig h8ar non, h8ar pådin promo, fatta du suger på ååka skidor och på att redigera!!!!!!!!!!

Jekub vet vad jag tycker om hans åkning, behöver inte ens skriva de i forumet då de knappt finns ord så de räcker!
Jeppe den allsmäktige har talat. Om man inte kan skriva hur dålig den är så är den sjukt dålig

Jekub v.s. Maximilliam
Griisen sa:
Bajskorven sa:
Griisen sa:
har en ide gör upp det i backen
Driver du? Skriv inge mer sånt här onödigt. En battle ska avgöras på gatan elelr i forum
eller så kan ju gangstrarna ta saken över erat stach me weed
ja kan gärna ta det till backen också efter jag slaktat han här. jag vet ändå vem som vinner!!!!
btw jekub kan inte få tag i weed (har inga kontakter) kan bero på hans ringa ålder!

Jekub v.s. Maximilliam
Bajskorven sa:
jeppenator sa:
Maximilliam sa:

Jeppe den allsmäktige har talat. Om man inte kan skriva hur dålig den är så är den sjukt dålig
btw glömm inte att jeppe är en överskattad rövslickare!!!

Senast ändrad:
Jekub v.s. Maximilliam
Maximilliam sa:
Hjalles sa:
Maximilliam sa:
denhär tråden är exat som din promo, du säger samma sak om och omigen ( du suger på å stava)
seriöst nu förstår jag dom som vill höja åldersgränsen i forumet.
btw hur går det med tjejerna överlag?
höjer de åldergränsen så får inte du heller skriva lilla maxi, vi är födda samma år..

fast du är ju bara 15, och desutom borde man förbjuda vissa h8er som bara pajjar stämningen på fr.
en slampa är ju bättre än inget. btw varför kallar du din egen mamma för slampa?
ja undrar ju vem som är h8er, kan du inte berätta vad du tycker om en aaaningens för tidig släppt grab?

de roliga din mamma skämten regnar ner som överflödiga pengar från föräldrarna..

Jekub v.s. Maximilliam
Maximilliam sa:
Griisen sa:
Bajskorven sa:
Driver du? Skriv inge mer sånt här onödigt. En battle ska avgöras på gatan elelr i forum
ja kan gärna ta det till backen också efter jag slaktat han här. jag vet ändå vem som vinner!!!!
btw jekub kan inte få tag i weed (har inga kontakter) kan bero på hans ringa ålder!
Maxi däremot som ni kanske fattar har färskt att plocka ur påsen som hänger på dörrhandtaget varje mornin' då vi blaazeeeeee up the fire

Jekub v.s. Maximilliam
Bajskorven sa:
Maximilliam sa:
Griisen sa:
Maxi däremot som ni kanske fattar har färskt att plocka ur påsen som hänger på dörrhandtaget varje mornin' då vi blaazeeeeee up the fire
ingenting som du skriver makes any sense..

Jekub v.s. Maximilliam
Jekub sa:
Bajskorven sa:
Maximilliam sa:
för wiggas som dig ja!

Jekub v.s. Maximilliam
Jekub sa:
Bajskorven sa:
Maximilliam sa:
jo maxi vinner. Din kommentar tyder på att du blev ägd. Allt för mig. Nu ska jag bara var åskådare. Fight for your life Maxi

Jekub v.s. Maximilliam
Bajskorven sa:
Jekub sa:
Bajskorven sa:
jo maxi vinner. Din kommentar tyder på att du blev ägd. Allt för mig. Nu ska jag bara var åskådare. Fight for your life Maxi
det känns som att du är lite för partisk för att säga vem som "leder"

Jekub v.s. Maximilliam
Jekub sa:
Maximilliam sa:
Hjalles sa:

ja undrar ju vem som är h8er, kan du inte berätta vad du tycker om en aaaningens för tidig släppt grab?

de roliga din mamma skämten regnar ner som överflödiga pengar från föräldrarna..
visst! om du berättar vad du tycker om msp! eller bara alla som har ett film team som slutar på 1!
du kan ju inte komma på några skämt alls.
btw det är inte så konstigt att du inte får nogra tjejer när du bor slättberg.

Jekub v.s. Maximilliam
Maximilliam sa:
Bajskorven sa:
jeppenator sa:

btw glömm inte att jeppe är en överskattad rövslickare!!!
Av: Maximilliam Idag 23:14 Svara

ta de inte personligt jeppe :)

hmm, vågar inte dissa någon på riktigt

Jekub v.s. Maximilliam
Jekub v.s. Maximilliam
Maximilliam sa:
Jekub sa:
Maximilliam sa:

visst! om du berättar vad du tycker om msp! eller bara alla som har ett film team som slutar på 1!
msp är inte bra men level1 är bra..
sådär, var det intressant?
bättre inga skämt alls än din mamma skämt som ingen ens orkar le åt..

Jekub v.s. Maximilliam
Jekub sa:
Maximilliam sa:
Jekub sa:

msp är inte bra men level1 är bra..
sådär, var det intressant?
bättre inga skämt alls än din mamma skämt som ingen ens orkar le åt..
så där lätt det inte innan: "-asså, jag hatar msp dom suger, jon olsson och jakob wester homoseuella fjortisar och alla som åker skidor måste se ut somdom kommer från compton."
btw så tycker bara än äkta h8er att de är bättre utan skämt än med. skaffa ett liv jakob å sluta sitta å runka till tom wallisch. oj juste, det går inte åskaffa ett liv i slättberg!!!!

Jekub v.s. Maximilliam
Röstningen börjar nu!

Lycka till Maxi och Jakob.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp