Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ohärligt att han inte är kvar där..jeppenator sa:hahaha whattefuck? jag fyller inte år förens om ett år typ! men tack så mycket jonte! trevligt att se att du dragit dig ifrån moppeforumen ett tag iallafall!! haha
vi är snäll , skulle i själva verket vilja använda värre ord. Men pga forum reglerna avstår jagTT-JONTE sa:haha jag e kvar på andra forum ! De här forumet va ju drygare än en hästkuk va fan..
Ni kalla mig dryg, dålig stil tkr jag ! Ni e dryga som är på detta forum 24/7 !
Pizzaaugust är drygast
Om du inte fyller år förens om ett år så fylleru ju årjeppenator sa:hahaha whattefuck? jag fyller inte år förens om ett år typ! men tack så mycket jonte! trevligt att se att du dragit dig ifrån moppeforumen ett tag iallafall!! haha
Alltid roligt när det där FRmailet utan avsändare droppar in. Blir förvånad om TT-JONTE inte får ett snart.Pizzaaugust sa:vi är snäll , skulle i själva verket vilja använda värre ord. Men pga forum reglerna avstår jagTT-JONTE sa:haha jag e kvar på andra forum ! De här forumet va ju drygare än en hästkuk va fan..
Ni kalla mig dryg, dålig stil tkr jag ! Ni e dryga som är på detta forum 24/7 !
Pizzaaugust är drygast