Jeppenator

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

TT-JONTE

Ny medlem
Jeppenator
Grattis Jeppenator på födelsedagen ! Hoppas du kommer ha de bra denna dag och få mycket presenter och glädje :)

OBS OBS, Jag ve att de inte är idag men gör de nu så slipper jag gö de då han fyller år :) OBS OBS

Denna varma hälsning kommer från...

TT-JONTE!

Jeppenator
undra om det är sånna här trådar som gör att jag tkr du e dryg..

Jeppenator
Jag vet inte riktigt om jag tycker det här är roligt eller inte. Dryg som fan är du hur som helst:)

Jeppenator
hahaha whattefuck? jag fyller inte år förens om ett år typ! men tack så mycket jonte! trevligt att se att du dragit dig ifrån moppeforumen ett tag iallafall!! haha

Jeppenator
jeppenator sa:
hahaha whattefuck? jag fyller inte år förens om ett år typ! men tack så mycket jonte! trevligt att se att du dragit dig ifrån moppeforumen ett tag iallafall!! haha
Ohärligt att han inte är kvar där..

Jeppenator
haha jag e kvar på andra forum ! De här forumet va ju drygare än en hästkuk va fan..

Ni kalla mig dryg, dålig stil tkr jag ! Ni e dryga som är på detta forum 24/7 !

Pizzaaugust är drygast

Jeppenator
TT-JONTE sa:
haha jag e kvar på andra forum ! De här forumet va ju drygare än en hästkuk va fan..

Pizzaaugust är drygast
vi är snäll , skulle i själva verket vilja använda värre ord. Men pga forum reglerna avstår jag

Jeppenator
jeppenator sa:
Om du inte fyller år förens om ett år så fylleru ju år :(

Jeppenator
Pizzaaugust sa:
TT-JONTE sa:

Pizzaaugust är drygast
vi är snäll , skulle i själva verket vilja använda värre ord. Men pga forum reglerna avstår jag
Alltid roligt när det där FRmailet utan avsändare droppar in. Blir förvånad om TT-JONTE inte får ett snart.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp