Jag har ingen aning om det finns! Det förra inlägget var inte jag som skrev!!! Den som tycker att det är kul att utge sig för att vara nån annan & få andra att hamna i dålig dager borde ALLVARLIGT se över sitt liv & kanske överväga att spotta ut nappen, innan man tar sig vatten över huvudet!!!
Ride on!!!
Warpa