jessika goes rail

• Trådstartare Trådstartare jessika_bergman
  • Start datum Start datum
jessika goes rail
Mattafix - Gangsta Blues
Om ni hör en låt ni tycker e skön ta en del av texten å lägg in i Letssingit.com
de gjorde jag me den här:D

jessika goes rail
tkr ni att jag ska lägga ut en film där jag äger?!!;) inte skider asså...

jessika goes rail
Den här filmen bevisar ju varför dom flesta brudar väljer att åka mellan slalom käppar istället för att rocka i parken!

jessika goes rail
Tycker de e fett bra, eftersom du inte har åkt på så länge ;) Du måste ju åka med oss i backen nu i vinter :D Right ?

jessika goes rail
Whaaat sa:
Den här filmen bevisar ju varför dom flesta brudar väljer att åka mellan slalom käppar istället för att rocka i parken!
Nej det är de här som visar varför "vi brudar" väljer slalom istället för att äga i parken. Alldeles för mycket dålig attityd mot tjejer. Är en tjej nybörjare så blir alla andra tjejer automatiskt lika "dåliga" dom åxå.

Är däremot en kille med och gör en sådan här film så är den enbart Rolig och knäpp och ganska skön... Men tjejer får inte vara dåliga eller nybörjare på nånting!!!!!!!!
För mycke dålig attidyd från vissa boys, de är nog därför det ärså lite tjejer som försöker. jag tycker jessikas film är fett rolig. Hon suger men hon är helt klart en stjärna

jessika goes rail
titti540 sa:
Whaaat sa:
Nej det är de här som visar varför "vi brudar" väljer slalom istället för att äga i parken. Alldeles för mycket dålig attityd mot tjejer. Är en tjej nybörjare så blir alla andra tjejer automatiskt lika "dåliga" dom åxå.

Är däremot en kille med och gör en sådan här film så är den enbart Rolig och knäpp och ganska skön... Men tjejer får inte vara dåliga eller nybörjare på nånting!!!!!!!!
För mycke dålig attidyd från vissa boys, de är nog därför det ärså lite tjejer som försöker. jag tycker jessikas film är fett rolig. Hon suger men hon är helt klart en stjärna
Jag håller verkligen med, GO TITTI!!

jessika goes rail
Lite mer träning skulle inte skada och våga satsa på railet!
Träna lite på boxar innan så vet du lite mer o hur de är.

jessika goes rail
Man blir ju mest arg när man ser den här filmen. Varför ens lägga upp nått sådant? Hon försöker ju inte ens, bara larvar sig.

Tillbaka
Topp