Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gör så.jessika_bergman sa:tkr ni att jag ska lägga ut en film där jag äger?!!inte skider asså...
man behöver ju inte över reagera.. :Djo_wel sa:fan du e ju sämre än sämst
skidor e inte din grejj håll dig till det du är bra på!
(om d finns något)
Nej det är de här som visar varför "vi brudar" väljer slalom istället för att äga i parken. Alldeles för mycket dålig attityd mot tjejer. Är en tjej nybörjare så blir alla andra tjejer automatiskt lika "dåliga" dom åxå.Whaaat sa:Den här filmen bevisar ju varför dom flesta brudar väljer att åka mellan slalom käppar istället för att rocka i parken!
Jag håller verkligen med, GO TITTI!!titti540 sa:Nej det är de här som visar varför "vi brudar" väljer slalom istället för att äga i parken. Alldeles för mycket dålig attityd mot tjejer. Är en tjej nybörjare så blir alla andra tjejer automatiskt lika "dåliga" dom åxå.Whaaat sa:Den här filmen bevisar ju varför dom flesta brudar väljer att åka mellan slalom käppar istället för att rocka i parken!
Är däremot en kille med och gör en sådan här film så är den enbart Rolig och knäpp och ganska skön... Men tjejer får inte vara dåliga eller nybörjare på nånting!!!!!!!!
För mycke dålig attidyd från vissa boys, de är nog därför det ärså lite tjejer som försöker. jag tycker jessikas film är fett rolig. Hon suger men hon är helt klart en stjärna
du som inte ens vet vad en 540 är ska väl ändå inte uttrycka dej här?TT-JONTHE-1992 sa:Palla typ göra bara 90 och inte försöka på en hel 180?