jessika goes rail

• Trådstartare Trådstartare jessika_bergman
  • Start datum Start datum
jessika goes rail
Det där sög så jävla hårt. Att köra oseriöst på rails och tro att man är rolig är nog det värsta som finns. Väx upp.

jessika goes rail
R_emiL sa:
Det där sög så jävla hårt. Att köra oseriöst på rails och tro att man är rolig är nog det värsta som finns. Väx upp.
köra oseriöst:O hur kör man när det är seriöst då??
jag tkr i alla fall att de viktigaste är att man ska ha roligt!!!

jessika goes rail
jessika_bergman sa:
R_emiL sa:
hehe ja man ska har roligt... börjar bli sån jävla attityd i backen nu mera;) hehe

jessika goes rail
Swerin sa:
jessika_bergman sa:
R_emiL sa:
hehe ja man ska har roligt... börjar bli sån jävla attityd i backen nu mera;) hehe
mm, men de e kul om de e kul att titta på det också

jessika goes rail
jessika goes rail
jessika_bergman sa:
eEVEZ sa:
Swerin sa:
mm, men de e kul om de e kul att titta på det också
vad är kul att titta på då?
alla tycker inte att allt e lika roligt
jag fattar inte att du orkar dra upp din tråd hela tiden...lägg ner liksom.

jag tror inte att många tycker det är kul att titta på när någon gör fula 90s, eller inte ens försöker komma upp på railet... hah

jessika goes rail
om du va oseriös och inte nybörjare så va det inge kul alls, annars så är ett tips att börja på en box fett mkt lättare! lycka till =) <3

jessika goes rail
oj, känndes som det jag skrev nyss kunde misstolkas lite.. men är du seriös och inte lyckas då äre bra att du och många andra kan ha roligt åt det iaf =) men som sagt börja på en box =) <3

jessika goes rail
den här filmen är den bästa ja sett på länge, så nu drar ja upp den igen, ja fattar inte vad alla ska klaga på hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!! å du eevez du skulle ju bara kunne färsöka lägga upp en rolig film, för rolig är du inte

jessika goes rail
hehe titti-femfööörti du kan inte sett många filmer i ditt liv. det skulle vara kul om du postade en film på din åkning, den lär ju inte vara så bra eftersom detta är den bästa du har sett... hah
men visst, jag kan skicka en film till dig på mig om du vill ha lite kvalitativ underhållning..?!

Tillbaka
Topp