E
effeh
Guest
jessika goes rail
Det där sög så jävla hårt. Att köra oseriöst på rails och tro att man är rolig är nog det värsta som finns. Väx upp.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
köra oseriöst:O hur kör man när det är seriöst då??R_emiL sa:Det där sög så jävla hårt. Att köra oseriöst på rails och tro att man är rolig är nog det värsta som finns. Väx upp.
hehe ja man ska har roligt... börjar bli sån jävla attityd i backen nu merajessika_bergman sa:köra oseriöst:O hur kör man när det är seriöst då??R_emiL sa:Det där sög så jävla hårt. Att köra oseriöst på rails och tro att man är rolig är nog det värsta som finns. Väx upp.
jag tkr i alla fall att de viktigaste är att man ska ha roligt!!!
mm, men de e kul om de e kul att titta på det ocksåSwerin sa:hehe ja man ska har roligt... börjar bli sån jävla attityd i backen nu merajessika_bergman sa:köra oseriöst:O hur kör man när det är seriöst då??R_emiL sa:Det där sög så jävla hårt. Att köra oseriöst på rails och tro att man är rolig är nog det värsta som finns. Väx upp.
jag tkr i alla fall att de viktigaste är att man ska ha roligt!!!hehe
vad är kul att titta på då?eEVEZ sa:mm, men de e kul om de e kul att titta på det ocksåSwerin sa:hehe ja man ska har roligt... börjar bli sån jävla attityd i backen nu merajessika_bergman sa:köra oseriöst:O hur kör man när det är seriöst då??
jag tkr i alla fall att de viktigaste är att man ska ha roligt!!!hehe
jag fattar inte att du orkar dra upp din tråd hela tiden...lägg ner liksom.jessika_bergman sa:vad är kul att titta på då?eEVEZ sa:mm, men de e kul om de e kul att titta på det ocksåSwerin sa:hehe ja man ska har roligt... börjar bli sån jävla attityd i backen nu merahehe
alla tycker inte att allt e lika roligt