Jo jag tror att han har en Kawa nu, detta var dock för ett par år sedan.superjet750 sa:har inte flash en kawasaki x800, vad jag har hört iaf?
hahaNoa_Julin sa:jag åkte i 98knop med min trimmade vattenskoter igår
låter lite mycket faktiskt...Mermy sa:SeaDoo RXP (215Hkr) gör 72knop. Utmätt med gps..
haha fan du måste ju va körd man kan inte kalla de mope direkt ja skutttsade fan min kompis i 60 knop på skotern så de e nog lungt men beror på va man har. har man en fjoll skoter kanske man ska va gla om man kommer upp i 40Dr_Snow sa:Utan att vara allt för välinformerad inom Jet-skibranschen...
60 knop?? Är du säker på att du inte menar vattenskoter om ens det? 60 knop är sjukt jävla mycket för en liten "vatten-moped".
Och fortfarande så är det lika irriterande när folk skriver tomma svar som du har gjort, för att inlägget ska komma långt upp i listan eller synas på förstasidan. Lägg av.
haha jo men visstNoa_Julin sa:jag åkte i 98knop med min trimmade vattenskoter igår
De bästa vattenskotrarna kommer up i ca 75 knop! det e sjukt!Dr_Snow sa:Utan att vara allt för välinformerad inom Jet-skibranschen...
60 knop?? Är du säker på att du inte menar vattenskoter om ens det? 60 knop är sjukt jävla mycket för en liten "vatten-moped".
Och fortfarande så är det lika irriterande när folk skriver tomma svar som du har gjort, för att inlägget ska komma långt upp i listan eller synas på förstasidan. Lägg av.
Sjukt mkt, näst intill 140 km/h! ;DtaiL sa:De bästa vattenskotrarna kommer up i ca 75 knop! det e sjukt!Dr_Snow sa:Utan att vara allt för välinformerad inom Jet-skibranschen...
hur brant kan vatten vara egentligen? ja menar, vi snackar havet.. är inte de ganska platt? eller har jag missförstått något?Smogen sa:....i brant utförsbacke....
tänkte med det först, men står ju är likställt medblizzy sa:hur brant kan vatten vara egentligen? ja menar, vi snackar havet.. är inte de ganska platt? eller har jag missförstått något?Smogen sa:....i brant utförsbacke....
Jag tycker att det är du som är körd. Det är skillnad på Jetski och vattenskoter.westcoast_surfers sa:haha fan du måste ju va körd man kan inte kalla de mope direkt ja skutttsade fan min kompis i 60 knop på skotern så de e nog lungt men beror på va man har. har man en fjoll skoter kanske man ska va gla om man kommer upp i 40Dr_Snow sa:Utan att vara allt för välinformerad inom Jet-skibranschen...
Och fortfarande så är det lika irriterande när folk skriver tomma svar som du har gjort, för att inlägget ska komma långt upp i listan eller synas på förstasidan. Lägg av.![]()
peace out
Dock så är det nog adde som är körd. jetski och vattenskoter är inte samma sak, och det var en vattenskoter du åkte, och till mej sa du att ni kom upp i 45 knop :SDeespin sa:Jag tycker att det är du som är körd. Det är skillnad på Jetski och vattenskoter.westcoast_surfers sa:haha fan du måste ju va körd man kan inte kalla de mope direkt ja skutttsade fan min kompis i 60 knop på skotern så de e nog lungt men beror på va man har. har man en fjoll skoter kanske man ska va gla om man kommer upp i 40Dr_Snow sa:Utan att vara allt för välinformerad inom Jet-skibranschen...
Och fortfarande så är det lika irriterande när folk skriver tomma svar som du har gjort, för att inlägget ska komma långt upp i listan eller synas på förstasidan. Lägg av.![]()
peace out
Jetski: http://behavioralhealth.typepad.com/photos/uncategorized/jetski.jpg
Jetski: http://www.yellowmackerel.co.uk/b3ta/mobility-jetski.jpg
Seriös jetski: http://i112.photobucket.com/albums/n167/JCCBURT/jetski2_1024.jpg
Vattenskoter: http://www.nh.se/wp-content/uploads/aktiviteter/vattenskoter1.jpg