Jib Academy 2009 - Vem vinner?

spacepope

Aktiv medlem
Okej, om det nu blir ett jib academy också 2009 vilket jag tror det blir så undrar jag vem ni tror vinner.

De förra åren har det varit ganska klart att HH eller Boberg skulle vinna, men nu när de inte får vara med så är det inte lika självklart. Skriv vem ni tror kommer vinna och kanske också varför ni tror det.

Skulle vara roligt att få veta lite :)

Menar förstås svenska finalen för den som inte förstod det :P

Senast ändrad:
tror även jag på jonas om han ställer upp, sen är det ett ruskigt bra tag kvar vem vet vad som händer i sommar ? alla bryter benet eller nå liknande :) haha

jon häggberg?
supertalang som kommer döda de nästa år!

annars kan de mycket väl bli nån av årepojkarna! megner eller ostersundsjibber.. de är sjukt thight! blir kul att se vem som lyckas bäst

även freej ligger jävligt bra till skulle jag tro

jeppenator sa:
jon häggberg?
supertalang som kommer döda de nästa år!

annars kan de mycket väl bli nån av årepojkarna! megner eller ostersundsjibber.. de är sjukt thight! blir kul att se vem som lyckas bäst

även freej ligger jävligt bra till skulle jag tro
nämen Jepsun'. Victor är 17... tror på Mårten eller Frej jag me..

väsjö locals helt klart, om dt finns några som pallar jib academy det vill säga

Jib academy suger. alla skidtävlingar suger. men jag tror på freej jag. han är stendum men kung som fan:D

jag tror att jag ( tor viksell ) kommer att vinna. ni får akta er, jag har en fett stor trickpåse som ständigt växer:)

Tror nog att grape tar hem detta årets jibacademy... Killen kan mycket (vad jag har sett) och det är ett tag till jib så han hinner ju öva lite:P

Är faktiskt lite besviken på jibacademy, att de inte tar tävlingen till södra sverige vi har det kanske så lätt att ta sig till en deltävling i stockholm eller sälen!!

Tillbaka
Topp