Jibb musik

mackans

Ny medlem
Jibb musik
Tjaa

nu är det så att jag söker efter lite skön ''jibb musik'' ngt i stilen med memphis bleek, 534

Vet att de är lite fel att kalla de jibb musik men ändå :), förresten hoppas att det här är lagt i rätt forum, hittade inget annat alternativ :)

MVH

Jibb musik
Allmän dunkande hiphop:)
Eller som jag lika ofta kör till, riktigt jävla snabb och aggressiv metal! Min favorit att åka till ;

Jibb musik
Kanske svår att åka till... om man inte ligger i 350 km/h och hoppar 70 metersplatåer... Men aggressiv som fan, om man gillar det:)
Ska vi sluta langa massa youtube länkar nu?:)

Nejmen, en hiphop låt som jag gillar att åka till är T.I - You Know What It Is

Senast ändrad:
Jibb musik
aa den är ju grymmt skön :)

måste tipsa om Nas ft keri hilson - Hero den är tydligen med i Henrik harlauts King of style video me (:

Jibb musik
Bror på.
Redman
Methodman
Nas
Jay-Z
Brither Ali
Braille
Jedi mind
Alla låtar där Dj preimer langar beatsen.

Finns mycket mer men pallar inte lääga in mer.

Och finns det nåt som heter Jibbmusik?
När jag lyssnar på hiphop i backen är det för att få en rytmik!

Jibb musik
Vet att de är lite fel att kalla de jibb musik men ändå :), förresten hoppas att det här är lagt i rätt forum, hittade inget annat alternativ :)

när man måste skriva så här för att inte bli h8ed så har h8ingen hör på freeride gått för långt. men jag förstår att du gör det, ja hade också gjort de :)

Jibb musik
Curren$y kan nog vara jääääligt skön å glassa omkring i backen med, typ chronic smoke och i did it myself, är ju stenarhiphop typ så det är ganska soft. Devin The Dude funkar också som det.
Annars funkar ju alltid lil wayne om man väljer rätt låtar, själv tycker jag det är bäst från 2006 typ, Cool Kids är ju rätt skön hip hop med positiva vibbar och Prodigy om man vill köra på stenhård gangsterrap. Bara å köra

Edit; kom på en låt som känns jävligt skidåkning: Coughee Brothaz - Yee Haw

Senast ändrad:
Jibb musik
Crystal Castles, en av deras låtar var b.la med i Sammy Carlsons Freeski TV edit.

Nårgra av de personliga favoriterna.

Black Panther (Freeski TV #10)

Courtship Dating

Lovers Who Uncover

Vanished

EDIT:

Crystal castles - Vanished

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp