Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kunde inte sagt det bättre själv! dessa gäller killar, 95% har vanliga jeans och nån piké från mq...tråkigt och ointresant!Hogizz sa:Fan va tråkiga ni är.
95% av alla tjejer har tightajeans och linne på sig, finns det något tråkigare!?
Att dom sedan tror dom har en egen stil är ju bara skrattretande :>
Mer jibb-brudar åt folket!
så otroligt fakealkoholz sa:men ärligt talat i backen kan de va smooth med "jibber" tjejer.. men fan inte utanför backen..
Flaggdag i min byxa för tjejer med den setupen, gaaahhhkarromedk sa:precis, de är de jag menar! Jag föredrar också att ha tigtha jeans eller typ ett par leggins i nån clean färg och sen en stor tee eller hood på de! Sen är de ju inge fel med ett par häng på en brud heller...Jens8703 sa:Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier!karromedk sa:de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder?![]()
(inte ironisk för alla som tror det)
tycker han andreeas som startade de här kan ta sej i brasan! Men smaken är som baken!
säger grabben med en cykel för ganska mycket pengar, hur mycket kostade den bre?millionaire-OG sa:men du är ju bög och schtekare.Lukas_bromma sa:jag hatar jibberbrudar jätte mycket, inte det minsta porrigt!
kanske om man in¨te gillar att se en kvinnas formerKristofferH sa:Jibber kläder lr gangsta hip-hop kläder (ej från "amerikanska" hip-hop kläder utan form) säg stora kläder ser väll ungefär lika bra ut på killar som tjejer.
august, du skrämmer mej...Pizzaaugust sa:Flaggdag i min byxa för tjejer med den setupen, gaaahhhkarromedk sa:precis, de är de jag menar! Jag föredrar också att ha tigtha jeans eller typ ett par leggins i nån clean färg och sen en stor tee eller hood på de! Sen är de ju inge fel med ett par häng på en brud heller...Jens8703 sa:Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier!(inte ironisk för alla som tror det)
tycker han andreeas som startade de här kan ta sej i brasan! Men smaken är som baken!
nää de lämnar jag åt er modebögar.andreeas sa:titti540! välkommen! vi diskuterar din klädstil! vill du vara me+
Låtes i och för sig som en helt vanlig BF-tjej....PontusOlsson sa:de skulle va sjukt mkt coolare om dom satt i feta jeans och en fet zip hoodandreeas sa:jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?![]()
coola brudar är väl inte riktigt grejen med Slitz :PSetermaan sa:Låtes i och för sig som en helt vanlig BF-tjej....PontusOlsson sa:de skulle va sjukt mkt coolare om dom satt i feta jeans och en fet zip hoodandreeas sa:jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?![]()
Hahaha, humor... alla vet nog att erat ekonomiska stöd hemifrån inte är överskattat! ;-)Lukas_bromma sa:säger grabben med en cykel för ganska mycket pengar, hur mycket kostade den bre?millionaire-OG sa:men du är ju bög och schtekare.Lukas_bromma sa:jag hatar jibberbrudar jätte mycket, inte det minsta porrigt!
Nog hade det varit skönt att ha med bruden på skidresa... men då ska hon inte åka .. typ sitta på hotelet och vänta tills man har åkt fördigt.. känns som om det hade varit typ "avtändande" och se sin brud ploga ner i parken och köra raktfram på någon box.. och chansen att hon är är bra på att åka skidor är nog rätt liten, så skulle nog säga att jag skulle ta en sån där "tajt brud"...Railson sa:Håller med hogizz! MEr jibb-brudar åt folket!
De skulle vara sjukt kul att kuna fara med sin brud på en skidresa på låven typ.
Skulle vara hur fett som hällst!
Kapten Haddock har talat.millionaire-OG sa:men du är ju bög och schtekare.Lukas_bromma sa:jag hatar jibberbrudar jätte mycket, inte det minsta porrigt!
3 posts var inte nog, Perkal drämmer till med nocken redan vid lunchtid.Perkal sa:Brudar kan klä sig hur dom vill så länge man vet vad som finns under. Det är det som är läskigt med jibbar brudar, dom kanske har världens ölkage.