jibber brudar?

Railson

Ny medlem
Håller med hogizz! MEr jibb-brudar åt folket!
De skulle vara sjukt kul att kuna fara med sin brud på en skidresa på låven typ.
Skulle vara hur fett som hällst!

karromedk

Ny medlem
Hogizz sa:
Fan va tråkiga ni är.
95% av alla tjejer har tightajeans och linne på sig, finns det något tråkigare!?
Att dom sedan tror dom har en egen stil är ju bara skrattretande :>

Mer jibb-brudar åt folket!

alkoholz sa:
men ärligt talat i backen kan de va smooth med "jibber" tjejer.. men fan inte utanför backen..
så otroligt fake
kunde inte sagt det bättre själv! dessa gäller killar, 95% har vanliga jeans och nån piké från mq...tråkigt och ointresant!

P

Pizzaaugust

Guest
karromedk sa:
Jens8703 sa:
karromedk sa:
de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder? ;)
Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier! :) (inte ironisk för alla som tror det)
precis, de är de jag menar! Jag föredrar också att ha tigtha jeans eller typ ett par leggins i nån clean färg och sen en stor tee eller hood på de! Sen är de ju inge fel med ett par häng på en brud heller...
tycker han andreeas som startade de här kan ta sej i brasan! Men smaken är som baken!
Flaggdag i min byxa för tjejer med den setupen, gaaahhh

P

Pizzaaugust

Guest
tycker inte stekare har med en dyr cykel att göra dock, kanske bara e riktigt intresserad :p
sen e de mkt möjligt att han e stekare i övrigt, ja menar kolla namnet

havreboll

Aktiv medlem
jaa men jag tror många killar som "tänder" på jibb-tjejer gör det för att de har samma intressen och förstår sig på varandra. liksom inte ringer psyket när man flyger upp ur sängen och hoppar ut i snön iförd endast kallingar när första snön kommer (har inte utförts av mig)
dessutom finns det väl inget mysigare än en tjej i en sittlift eller fjällstuga

P

P_Lehmann

Guest
Vet inte vem som sa det men jag tycker det är najs med brudar som har stora hoodies och tighta jeans bandana och typ någon fel stickad mössa...Synd bara att det inte finns fle.....nä föresten några här i fitt danderyd som för övrigt suger om man gillar att åka skidor...

KristofferH

Ny medlem
Jibber kläder lr gangsta hip-hop kläder (ej från "amerikanska" hip-hop kläder utan form) säg stora kläder ser väll ungefär lika bra ut på killar som tjejer.

Lukass

Ny medlem
KristofferH sa:
Jibber kläder lr gangsta hip-hop kläder (ej från "amerikanska" hip-hop kläder utan form) säg stora kläder ser väll ungefär lika bra ut på killar som tjejer.
kanske om man in¨te gillar att se en kvinnas former

tittti540

Ny medlem
Pizzaaugust sa:
karromedk sa:
Jens8703 sa:
Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier! :) (inte ironisk för alla som tror det)
precis, de är de jag menar! Jag föredrar också att ha tigtha jeans eller typ ett par leggins i nån clean färg och sen en stor tee eller hood på de! Sen är de ju inge fel med ett par häng på en brud heller...
tycker han andreeas som startade de här kan ta sej i brasan! Men smaken är som baken!
Flaggdag i min byxa för tjejer med den setupen, gaaahhh
august, du skrämmer mej...

Setermaan

Ny medlem
PontusOlsson sa:
andreeas sa:
jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?
de skulle va sjukt mkt coolare om dom satt i feta jeans och en fet zip hood ;)
Låtes i och för sig som en helt vanlig BF-tjej....

Victors

Ny medlem
Setermaan sa:
PontusOlsson sa:
andreeas sa:
jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?
coola brudar är väl inte riktigt grejen med Slitz :p

felix

Aktiv medlem
Problemet är väl att jibberbrudar ofta mer eller mindre påminner om hip-hopbrudar, och det är skabbigt.

andreeas

Ny medlem
Av: Victors Online | Idag 23:17 Citera

Setermaan skrev:

PontusOlsson skrev:

andreeas skrev:

coola brudar är väl inte riktigt grejen med Slitz :p

nää det har ingen sagt heller:p? snygga brudar brukar däremot slitz innehålla

LILLjedal

Ny medlem
Railson sa:
Håller med hogizz! MEr jibb-brudar åt folket!
De skulle vara sjukt kul att kuna fara med sin brud på en skidresa på låven typ.
Skulle vara hur fett som hällst!
Nog hade det varit skönt att ha med bruden på skidresa... men då ska hon inte åka .. typ sitta på hotelet och vänta tills man har åkt fördigt.. känns som om det hade varit typ "avtändande" och se sin brud ploga ner i parken och köra raktfram på någon box.. och chansen att hon är är bra på att åka skidor är nog rätt liten, så skulle nog säga att jag skulle ta en sån där "tajt brud"...

Perkal

Ny medlem
Brudar kan klä sig hur dom vill så länge man vet vad som finns under. Det är det som är läskigt med jibbar brudar, dom kanske har världens ölkage.

Danbilzerian

Ny medlem
brudar som kör snowboard är typ alltid heeta, jibb brudar är ovanligare kanske men finns många snygga av dem också!

Setermaan

Ny medlem
Perkal sa:
Brudar kan klä sig hur dom vill så länge man vet vad som finns under. Det är det som är läskigt med jibbar brudar, dom kanske har världens ölkage.
3 posts var inte nog, Perkal drämmer till med nocken redan vid lunchtid.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp