jibber brudar?

Yo-sie

Ny medlem
alltid lika party med stereotyper. trist med brudar som klär sig i tajta jeans och gina tricot tshirt, man kommer aldrig ihåg dom ändå (kan iofs bero på att jag själv är brud och inte memorerar andra brudar direkt..) men ja. sen kvarstår ändå faktumet att baggykläder är skönare och enligt mig snyggare. sen skiter iaf jag i ifall nån snubbe blir ledsen över att inte kunna se ens ass,.

sebe360

Ny medlem
fan va onödig tråd -.- fa ut i backen och titta iställe för att sitta framför datan o böga er om nå kläder o skit fa ut och se er om i världen så får ni no nå svar

anhe

Ny medlem
dem jibberbrudar är blonda o snygga, men javettefan hur det är i resten av sverige?

andreeas

Ny medlem
Av: DD_77 | Idag 16:30 Citera

fan va onödig tråd -.- fa ut i backen och titta iställe för att sitta framför datan o böga er om nå kläder o skit fa ut och se er om i världen så får ni no nå svar

om trådan nu var så jävla onödig så finns det väl ingen anledning o skriva i den?

hilla

Ny medlem
typ nu.

kände jag att jag blev för gammal för freeride

DE SKA VA MJUKISBYXOR FFS !

Senast ändrad:

Pillaan

Ny medlem
hahahaaha, själv är man jibberbrud o har typ ingen tjej att åka med. så va fan. FLER JIBBTJEJER till parkerna. behövs verkligen !!!

Cee

Ny medlem
Men häng med mig i pudret så kan jag väl visa att det finns viktigare grejer hos en tjej än om hon har baggy eller tighta skidbyxor...

Cee

Ny medlem
Lee-nus sa:
Cee sa:
Men häng med mig i pudret så kan jag väl visa att det finns viktigare grejer hos en tjej än om hon har baggy eller tighta skidbyxor...
utveckla cissi, utveckla
aaa du tänker sååå.

Småpojkarna här behöver nog lära sig ett och annat, kanske mest att tjejer är mer än något man fantiserar om när man ligger ensam om natten.. :p

Lee-nus

Aktiv medlem
Cee sa:
Lee-nus sa:
Cee sa:
utveckla cissi, utveckla
aaa du tänker sååå.

Småpojkarna här behöver nog lära sig ett och annat, kanske mest att tjejer är mer än något man fantiserar om när man ligger ensam om natten.. :p
ja, jag har hört talas om att det ska finnas nåt mer också... :)
men vad hade det med pudret att göra?? jag måste få veta!!

Cee

Ny medlem
Sex nära snö är en dum idée... försfrusna bröstvårtor gör ont..

Menade att det är väl viktigare att tjejen kan hänga med i sköna backar än att hon har rätt jeans på sig...

Lee-nus

Aktiv medlem
Cee sa:

Menade att det är väl viktigare att tjejen kan hänga med i sköna backar än att hon har rätt jeans på sig...
helt riktigt, även om jag har bristande kunskap om förstnämnda!
man kunde önska att fler skulle komma till insikt, men när 90% av alla medlemmar är killar och 15-16 år så kanske det bara är naturligt med den här typen av diskussioner... :)

Cee

Ny medlem
Haha givetvis. jag tycker bara det är underhållande, killar blir alltid lika förvånade varje gång när man står och väntar på dem längst ner i backen...

Cee

Ny medlem
Railson sa:
De skulle vara sjukt kul att kuna fara med sin brud på en skidresa på låven typ.
Skulle vara hur fett som hällst!
Det citatet, även om smickrande får mig att känna mig som om jag ägnar mig åt barnarov när jag hänger på freeride...

Mariahh

Ny medlem
Hahhahah vilken rolig tråd.

Om man är jibberbrud eller ej handlar väl inte hur man klär sig.
Tycker det handlar mer om vad man har för Livsstil.
Inte kläderna. Lixom även fast jag är en så kallad jibberbrud så nog kan jag ha stuprörsjeans och diverse tighta kläder.. beror ju på vad man nu drar på sig dvs :D

till trådstartaren.
vill du ha en slitzbrud som ändå jibbar så får du nog leta länge :D Om det nu är din plan.

Peeeys out

/ Mariah

Mariahh

Ny medlem
Och håller med det någon annan "jibberbrud" skrev tidigare i tråden:

MER CHICKS TILL PARKERNA! :D

GangstathGirlpowah. hahaa. PIZ

Eric_W

Ny medlem
Cee sa:
Ja, men ligger man ute i snön får man fan skylla sig själv. Varför tror du det finns gondoler för? Herregud människa! :)

Cee sa:
Hel klart bland det vettigaste som sagt i tråden (vilket iofs inte är någon komplimang egentligen när man kollar tillbaka på andra inlägg...). Skulle vilja påstå att vem personen är och hur denna beter sig (oavsett kön, gäller även er mix-jibbers i klänningar) alltid är ljusår viktigare än vilka kläder man har på sig.

Senast ändrad:

mistersedin

Ny medlem
Om man är en ung dam på 14 sommrar som gillar jibbing och har feta kläder i garderoben eller så, så använder man nog inte kläderna på:
fjortis fester
när man ''drar ut en sväng med alice o grabbarna , jag ska inte kröka ''
skolan.

Det är ju för att impa på killarna man träffar i skidbacken/railjamet.
Min åsikt!

bas315

Ny medlem
Ok , nu kommer nog hela freeride tycka jag är trög men måste ändå veta.
är ny på forumet och har inte riktigt mycket koll på vad som händer här i snowboardvärlden :p så vad är jibbing/jibber etc? >.<

Abredal

Ny medlem
bas315 sa:
är ny på forumet och har inte riktigt mycket koll på vad som händer här i snowboardvärlden :p så vad är jibbing/jibber etc? >.<
Jibbing är den form av skidåkning vi utövar och en jibber är en person som utövar jibbing.

tittti540

Ny medlem
mistersedin sa:
Om man är en ung dam på 14 sommrar som gillar jibbing och har feta kläder i garderoben eller så, så använder man nog inte kläderna på:
fjortis fester
skolan.

Min åsikt!
ibland får jag känslan av att killar tror att vad än en tjej gör är det för att impa på killarna.
haha snacka om att tro liiiiiite för bra om sig själv kanske;)

mistersedin

Ny medlem
allt man gör gör man för att nån ska respektera sig själv. OM man hade dragit till backen med vanliga tighta kläder och stavar som är två meter långa och blades hade man nog inte ''imponerat'' på de andra eller så. Man vill passa in. Det jag menade :)

mistersedin

Ny medlem
bas315 sa:
Jibbing är freestyle, dom som hoppar och railar med skidorna eller snowboarden. altså en freeride åkare :)

cocktail

Ny medlem
när ska ni killar vara nöjda egentligen? :S
ni kan ju inte få alla sorters tjejer på en gång heller

Senast ändrad:

Lee-nus

Aktiv medlem
jag är sjukt nöjd, jag tänker inte kommentera någons klädsel eller be någon ändra på sig. :)

mistersedin sa:
fjortis fester
skolan.

Min åsikt!
WORD!
tycker jag med, exakt så!

FannyMcdude

Ny medlem
Kruxelidux sa:
mistersedin sa:
fjortis fester
skolan.

Min åsikt!
WORD!
tycker jag med, exakt så!
Men om en kille har stor jacka stora termobyxor på sig i skidbacken/railjamet och sen när dom tar av sig dom så har dom skejt stil(eller nått annat) vad är den killen då? tönt? Fejk?felplaserad? wannabe? jag förstår inte riktigt är han inte en riktig jibbare då eller?
sen ''drar ut en sväng med alice o grabbarna , jag ska inte kröka ''
så säger ju du till dina föräldrar när du ska ut och kröka, bara för att du är en liten kille på 13 år

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp