Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med till 100%Railson sa:Håller med hogizz! MEr jibb-brudar åt folket!
De skulle vara sjukt kul att kuna fara med sin brud på en skidresa på låven typ.
Skulle vara hur fett som hällst!
Haha är det typ Sarah Burke? Misslyckad bild...krow sa:
haha ja sjukt avtändande faktiskt, hade kanske gått att rädda genom att täcka hennes maskulina ansiktsdrag med en bandana i valfri färg?felix sa:Haha är det typ Sarah Burke? Misslyckad bild...krow sa:
kristi leskinen säger jag.jeppenator sa:kirsti leskinen i happy days säger jag bara..
utveckla cissi, utvecklaCee sa:Men häng med mig i pudret så kan jag väl visa att det finns viktigare grejer hos en tjej än om hon har baggy eller tighta skidbyxor...
aaa du tänker sååå.Lee-nus sa:utveckla cissi, utvecklaCee sa:Men häng med mig i pudret så kan jag väl visa att det finns viktigare grejer hos en tjej än om hon har baggy eller tighta skidbyxor...
ja, jag har hört talas om att det ska finnas nåt mer också...Cee sa:aaa du tänker sååå.Lee-nus sa:utveckla cissi, utvecklaCee sa:Men häng med mig i pudret så kan jag väl visa att det finns viktigare grejer hos en tjej än om hon har baggy eller tighta skidbyxor...
Småpojkarna här behöver nog lära sig ett och annat, kanske mest att tjejer är mer än något man fantiserar om när man ligger ensam om natten.. :p
helt riktigt, även om jag har bristande kunskap om förstnämnda!Cee sa:Sex nära snö är en dum idée... försfrusna bröstvårtor gör ont..
Menade att det är väl viktigare att tjejen kan hänga med i sköna backar än att hon har rätt jeans på sig...
Det citatet, även om smickrande får mig att känna mig som om jag ägnar mig åt barnarov när jag hänger på freeride...Railson sa:De skulle vara sjukt kul att kuna fara med sin brud på en skidresa på låven typ.
Skulle vara hur fett som hällst!
Ja, men ligger man ute i snön får man fan skylla sig själv. Varför tror du det finns gondoler för? Herregud människa!Cee sa:Sex nära snö är en dum idée... försfrusna bröstvårtor gör ont..
Hel klart bland det vettigaste som sagt i tråden (vilket iofs inte är någon komplimang egentligen när man kollar tillbaka på andra inlägg...). Skulle vilja påstå att vem personen är och hur denna beter sig (oavsett kön, gäller även er mix-jibbers i klänningar) alltid är ljusår viktigare än vilka kläder man har på sig.Cee sa:Menade att det är väl viktigare att tjejen kan hänga med i sköna backar än att hon har rätt jeans på sig...
Jibbing är den form av skidåkning vi utövar och en jibber är en person som utövar jibbing.bas315 sa:Ok , nu kommer nog hela freeride tycka jag är trög men måste ändå veta.
är ny på forumet och har inte riktigt mycket koll på vad som händer här i snowboardvärlden :p så vad är jibbing/jibber etc? >.<
ibland får jag känslan av att killar tror att vad än en tjej gör är det för att impa på killarna.mistersedin sa:Om man är en ung dam på 14 sommrar som gillar jibbing och har feta kläder i garderoben eller så, så använder man nog inte kläderna på:
fjortis fester
när man ''drar ut en sväng med alice o grabbarna , jag ska inte kröka ''
skolan.
Det är ju för att impa på killarna man träffar i skidbacken/railjamet.
Min åsikt!
Jibbing är freestyle, dom som hoppar och railar med skidorna eller snowboarden. altså en freeride åkarebas315 sa:Ok , nu kommer nog hela freeride tycka jag är trög men måste ändå veta.
är ny på forumet och har inte riktigt mycket koll på vad som händer här i snowboardvärlden :p så vad är jibbing/jibber etc? >.<
Ja det undrar jag också!cocktail sa:när ska ni killar vara nöjda egentligen? :S
det går inte, dom blir aldrig nöjda :pFann sa:Ja det undrar jag också!cocktail sa:när ska ni killar vara nöjda egentligen? :S
det går inte ?:Psanna-L sa:det går inteFann sa:Ja det undrar jag också!cocktail sa:när ska ni killar vara nöjda egentligen? :S
WORD!mistersedin sa:Om man är en ung dam på 14 sommrar som gillar jibbing och har feta kläder i garderoben eller så, så använder man nog inte kläderna på:
fjortis fester
skolan.
Min åsikt!
Men om en kille har stor jacka stora termobyxor på sig i skidbacken/railjamet och sen när dom tar av sig dom så har dom skejt stil(eller nått annat) vad är den killen då? tönt? Fejk?felplaserad? wannabe? jag förstår inte riktigt är han inte en riktig jibbare då eller?Kruxelidux sa:WORD!mistersedin sa:Om man är en ung dam på 14 sommrar som gillar jibbing och har feta kläder i garderoben eller så, så använder man nog inte kläderna på:
fjortis fester
skolan.
Min åsikt!
tycker jag med, exakt så!