jibber brudar?

tittti540

Ny medlem
cocktail sa:
nej tydligen går det inte alls.... det är ju inte bara skidkillarna man ska vara till lags...
men wtf varför inte bara göra som man själv vill
tror inte du tycker alla killars stilar är snygga heller. jag tycker inte kläderna e viktigast heller när de gäller killar de är hur dom ser ut uuuuuutan. och där har jag inte nåt emot jibbkillar. dom brukar ha muskler å sånt hejdå enough said:S

P

Pizzaaugust

Guest
tittti540 sa:
cocktail sa:
nej tydligen går det inte alls.... det är ju inte bara skidkillarna man ska vara till lags...
tror inte du tycker alla killars stilar är snygga heller. jag tycker inte kläderna e viktigast heller när de gäller killar de är hur dom ser ut uuuuuutan. och där har jag inte nåt emot jibbkillar. dom brukar ha muskler å sånt hejdå enough said:S
Men titti, vart raggar du då? badhuset?

måte säga att kläder gör mycket av första intrycket faktiskt, och det är efter det man tar kontakt ju hehe.

tittti540

Ny medlem
Pizzaaugust sa:
tittti540 sa:
cocktail sa:
Men titti, vart raggar du då? badhuset?

måte säga att kläder gör mycket av första intrycket faktiskt, och det är efter det man tar kontakt ju hehe.
okej jag överreagerade lite där heheeh

Grilljanne

Aktiv medlem
aepe sa:
intressant diskussion. Jag anser nog att det är inget fel med tjejer med jibbmode i BACKEN, så länge utstyrseln är av feminin modell. Fenomenet "pojkflickor" är ju inte önskvärt. Jibbmode utanför backen passar sällan på varken killar eller tjejer.
håller helt med.

magnusericsson

Ny medlem
Den idioten som tror att "jibbkläder" och "hip-hopkläder" är samma sak är ack så dumma.
Det finns inga så att säga "jibbkläder" inte så heller hip-hopkläder.
Visst de flesta hiphopare har stora kläder.
De flesta "jibbare" har lika så stora kläder.
Men om man kollar på snook, är det inte hiphop, eller har jag gått och blivit musiskt efterbliven?
Jag ÄLSKAR tjejer i vilka kläder som helst.
Jag kan se en tjej med ett par slimmade jeans och en tunika och en alldeles för kort jeansjacka och tycka det är assexigt, samtidigt som jag kan se en tjej i ett par lite baggybrallor och en lite längre hood och likaså tycka att det är assexigt.
Huvudsaken är väl ändå att bruden ser bra ut och är en schysst tjej, eller?

D_K

Ny medlem
PontusOlsson sa:
karromedk sa:
de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder? ;)
nämen att de är fett mkt snyggare :D En riktig dröm brudska ha: Fet tröjja, byxorna så långt ner de går, mössa, bandana och dra as fet cork 10 mute :D haha
Jaa en tjej som drar cork 10a mute skulle va grymt som fan:):D

Senast ändrad:

emildysholm

Ny medlem
D_K sa:
PontusOlsson sa:
karromedk sa:
de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder? ;)
nämen att de är fett mkt snyggare :D En riktig dröm brudska ha: Fet tröjja, byxorna så långt ner de går, mössa, bandana och dra as fet cork 10 mute :D haha
ååhhh vad sexxxigt ;;;)

Senast ändrad:

eHogstrom

Aktiv medlem
Kul att den här tråden åkte upp igen.
Så förbannat dumt bara haha. Det är väl förfan mer en mentality än en stil.
Ja, jag tycker brudar med en livsstil åt extremesporthållet är trevligt.
Dom brukar oftast bara laidback å trevliga om man ska generalisera.

E

eff

Guest
Hogizz sa:
Åh, giv oss fler av dina fördomar! Oerhört konstruktivt och intressant!

eHogstrom

Aktiv medlem
eff sa:
Hogizz sa:
Åh, giv oss fler av dina fördomar! Oerhört konstruktivt och intressant!
Du får gärna utveckla!

welle

Ny medlem
det borde förbjudas på samma sätt som burka och slöja har förbjudits i vissa länder!! (se likheterna med en dam som bär bandana och feta talltees/hoodies)

Senast ändrad:

ThomasE

Medlem
D_K sa:
PontusOlsson sa:
karromedk sa:
Men tänk dig om din brud är bättre ä dig själv på att åka! Jobbigt läge!

ekebom

Ny medlem
vem bryr sig, insidan är hundra gånger viktigare. men antar att ni var rätt unga vid denna tidpunkt och ännu inte hade kommit till insikt med detta

Perkal

Ny medlem
ekebom sa:
vem bryr sig, insidan är hundra gånger viktigare. men antar att ni var rätt unga vid denna tidpunkt och ännu inte hade kommit till insikt med detta
Visst är den det, men vad får en att gå fram i första början? Inte är det insidan som lockar i det första.

ThomasE

Medlem
M

Misterister

Guest
Tjejer i stora kläder är äckliga, jag brukar spotta på dem.
fast det gör jag ju på killar med för stora kläder också...

Perkal

Ny medlem
ekebom sa:
Perkal sa:
ekebom sa:
Visst är den det, men vad får en att gå fram i första början? Inte är det insidan som lockar i det första.
vene, jag e eremit så jag brukar mest hålla mig undan..
Jag är också Eremit! Fast inte frivilligt...

PontusOlsson sa:
på punkten byxorna så långt ner det går instämmer jag iaf! HAH! trumvirvel- cymbal- applåder!

...

Hmps

Ny medlem
ekebom sa:
sägs att de bara är fula som påstår att insidan är de viktiga... :rolleyes:::

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp