Jibbing

Jibbing
GRATTIS!!! du har fått mitt eget lilla pris pga av de här inlägget! Titeln på priset är "Det sämsta o mest meningslösa inlägget på heeela freeride"

GRATTIS ÄN EN GÅNG FÖR DIN FINA INSTATS!!!

Jibbing
asså tycker själv det ser fult ut och de är gymnaster men våga göra typ 3 360 å 3 bakåtvolter 15 m över marken.. vågar du inte tracka itne dom som vågar

Jibbing
http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=26793

Tack för bättre förklaringar till skillnaderna än jag fick på min tråd för ett par veckar sedan (Ovan). Även om denna tråd mer verkar behandla jibbing och inte den enskillda företelsen med Bigjumptävlingar. Verkar alltså som det åtminstonde har funnits freestylehoppare som tävlat i bigjump. Intressant ämne detta.

/JN

Jibbing
Freestyle är ju inte fult, det är bara det att jibbing är snyggare. Jag gillar det Pep, Andy Mahre och Pollard håller på med nu när dom leker omkring med feta twins. Kolla in filmen Idea säger jag bara. Riktigt underhållande

Jibbing
jonhermelin sa:
Alla som påstår att freestyle är en helt annan sak osv kan ju slänga sig i väggen.
Jibbingen går ju bara mer och mer mot freestylen och förutom att vi har en helt annan "stil" piskar dom ju upp oss. Med lite stilträning, klädbyte osv skulle dom erövra!

(min åsikt just nu)
har du någonsin sett en freestyleåkare åka baklänges?

Tillbaka
Topp