jibbmässigt i tandå 4-11 januari?

porky

Ny medlem
tja!

Någon människa som vet hur "park" fronten kommer att se ut i tandådalen den 4 - 11 januari?
Alltså, kommer det vara big air arenan och lilla railparken med typ 3 boxar?
eller ska dom få upp flera hopp och rails?
tacksam för svar:)

piz

big air arenan är öppen hela säsongen!

har du tur har dom börjat lägga snö i stora parken, och då försöker dom nog få upp den så fort som möjligt! det finns alltid något att jibba på i tandådalen iallafall.. juniorparken kanske har hunnit öppna annars? de märks nog när det börjar närma sig!

vilka är ni som drar upp då?

jeppenator sa:
big air arenan är öppen hela säsongen!

har du tur har dom börjat lägga snö i stora parken, och då försöker dom nog få upp den så fort som möjligt! det finns alltid något att jibba på i tandådalen iallafall.. juniorparken kanske har hunnit öppna annars? de märks nog när det börjar närma sig!

vilka är ni som drar upp då?
alltså det är bara ja o olle som åker typ.

hörde precis att dom fått upp juniorparken nu!

Big Air arenan är byggd så att dom ska kunna ha ett 34meters hopp där om dom vill. nu tror jag att de är ungefär 15? men vet inte riktigt!

de är iallafall en 35 meter lång platå och en sjuukt lång landning, sen kan dom bygga en kick där dom vill ha den bara.

Platån och landningen är alltså gjord i jord och grus redan i sommras! riktigt kul att någon anläggning satsar på sånna saker. Det gör ju att dom kan öppna hopp redan första helgen dom har öppet typ, eftersom att dom bara behöver snö till kicken!

befinner mig här nu. jr parken är öppen och där finns just nu 2 plattåer och två kickar på varje, typ en röd och en grön. sen äre ca 6 boxar, 1 rail och två små corners... dom säger att stora parken ska öpppna i januari men jag tror inte dm har öppnat den så tidigt som du är där dock...
peace

Tillbaka
Topp