Jibbsession STHLM

Miceck

Medlem
Jibbsession STHLM
Nästa session blir nu på SÖNDAG, samling NY plats, vi ska köra i hammarbysjöstad, så vi samlas i Hammarbyhöjdens T-baneuppgång den främre om man kommer från stan, Klockan 10.00, Jag tar med mej bil, jag skulle uppsakatta om fler som har tillgång till bil och har körkort, tar med sig bilen, alla är välkomna när helst de vill, drop-in så att säga.Det är bara att slå en signal om ni kommer senare så ni vet var vi är. Kom ihåg att ta med er skidor/brädor/spadar/kameror/pulkor och annat bra. Vi kanske försöker hitta någon nytt ställe framåt eftermiddagen, vi får se. Har någon några frågor, fråga här eller ring mig på 073-0291679. Eric Wibaeus kommer fota/filma

Jag beklagar dom plötsliga ändringarna, men vi fick reda på att det är fler som kan på söndag så söndag får det blir, samlings plats och tid är den samma, men om det inte är några fler som tar bil så får jag åka 2 gånger ganska jobbigt så jag skulle värkligen uppsakatta om någon kan ta med säg bilen. Jag ska ordna en lina så snart som möjligt, då får man mer möjligheter på platser, man kan bli dragen av bilen. Alla som gillar att åka skidor/bräda följ med fast ni är osäkra, ni behöver ju inte vara där hela dagen. Vi kommer köra på många olika spots, man behöver inte köra på alla.

SÖNDAG DEN 12/2-06, SAMLING HAMMARBYHÖJDENS T-BANEUPPGÅNG DEN FRÄMRE OM MAN KOMMER FRÅN STAN, OM NI HAR NÅGRA FRÅGER SÅ ÄR DET BARA ATT RINGA. hare bra så ses vi på söndag ;)

Jibbsession STHLM
Jo jag vet men det värkar onödigt att "konkurera", e de inte bättre att köra en stor grej?

Jibbsession STHLM
Tycker bara det är idiotiskt att starta en ny tråd med samma namn barajobbigt och förvirrande.

Men somjag skrev igår i orginalet, så går jag in till sjöstaden och fotar lämpliga spots också kanske vi åker på söndag.

Jibbsession STHLM
Nu ligger det till så här ingen visste om Hennig va hemma, och jag tänkte skriva inlägget så tidigt som möjligt, ju bättre, fler som ser den, och det är inte så lätt att komma in på hans inlägg och skriva där, Så jag tänkte att det kanske är bra att bestämma något iaf för annars blir det inget om vi skriver dagen innan, jag har skrivit att det kan ändras ikväll och det kanske kommer ändras lite, vi kanske byter dag till söndag pga fler kan. Vi har ju snön det är bara intresset som fattas. Påpeka om ni tycker att det ska ändras något.

Jibbsession STHLM
Jag beklagar dom plötsliga ändringarna, men vi fick reda att det är fler som kan på söndag så söndag får det blir, samlings plats och tid är den samma, men om det inte är några fler som tar bil så får jag åka 2 gånger ganska jobbigt så jag skulle värkligen uppsakatta om någon kan ta med säg bilen. Jag ska ordna en lina så snart som möjligt, då får man mer möjligheter på platser, man kan bli dragen av bilen. Alla som gillar att åka skidor/bräda följ med fast ni är osäkra, ni behöver ju inte vara där hela dagen. Vi kommer köra på många olika spots, man behöver inte köra på alla.

SÖNDAG DEN 12/2-06, SAMLING HAMMARBYHÖJDENS T-BANEUPPGÅNG DEN FRÄMRE OM MAN KOMMER FRÅN STAN, OM NI HAR NÅGRA FRÅGER SÅ ÄR DET BARA ATT RINGA. hare bra så ses vi på söndag ;)

Jibbsession STHLM
Grymt ställe alltså!

Fick några fina bilder (som jag kommer slänga upp när jag får lite tid över), men ska vi försöka bestämma en kväll i veckan? Gapet över glasrutorna är klart lockande!

Jibbsession STHLM
jag var på andra sidan idag, (Där du var när du åkte båt henning) allt såg ut att stå kvar, men parkeringen var full av bilar :P

kollade lite grejjer i stan.

Vilken tid isf ska vi åka? 15:45 är min tidigaste dag, det e på torsdag.

Jibbsession STHLM
Jag tänker mer på typ kvällen, efter 18... I och med att allt förhoppningsvis är kvar så behöver man inte bygga hopp etc. Kör man till 21 får man 3 timmar.

Jibbsession STHLM
ni verkade ha lyckats riktigt bra med allt ju... får man vara med igen eller? ser grymt lockade ut...
HenningO pratade om någon kväll, fredag? då kanske man inte behöver sluta vid 21 eftersom man antagligen är ledig på lördagen!

peace

Jibbsession STHLM
fan ser najs ut! tolkade ni efter bil eller? ser inte ut som mkt lutning på hennings bild :P men jag är lätt på någon kväll i veckan, utom torsdag! innebandy då.. :/

man blir så sugen!! orka vänta till tandå om 2 veckor..

Jibbsession STHLM
Imorgon passar bra för mig och skåningen, tror även Erik kunde då? Typ efter 18 nån gång?

Edit: Såg att det var nåt i väsjö imorgon, kanske tar det nån gång senare i veckan?

Tillbaka
Topp