Jiberish Tally!

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jiberish Tally!
tycker bara det blir fulare och fulare om jag ska vara ärlig
var riktigt snygga grejjer för 2 år sen förra året var vissa snygga, iår ser det inte bra ut enligt mig

Senast ändrad:
Jiberish Tally!
Jo jag håller med, men jag hade tänkt att ni skriver upp vad ni ska köpa, om ni ska köpa :D jag tycker faktiskt det finns en del grejer som är fina.

Jiberish Tally!
Tror det är som alltid, folk hatar på grejerna, sen kör henke med dom i en edit och twall i nån edit, sen vill alla ha dom iallafall.

tror bara folk blir besvikna för att dom förväntat sig något annorlunda, men när man sett grejerna några ggr och fått se dom på riktigt så kommer folk börja gilla dom.

ganska säker på detta

Jiberish Tally!
Jag funtar på en Ignant Black , men vad har man under dom ? har man jacka eller annan tröja?

Jiberish Tally!
jeppenator sa:
Tror det är som alltid, folk hatar på grejerna, sen kör henke med dom i en edit och twall i nån edit, sen vill alla ha dom iallafall.

tror bara folk blir besvikna för att dom förväntat sig något annorlunda, men när man sett grejerna några ggr och fått se dom på riktigt så kommer folk börja gilla dom.

ganska säker på detta
sant! och kläder ser ju oftast olika ut i verkligheten.

Jiberish Tally!
Word @ jeppneator. Dock måste jag säga att Banger Crewneck var bland det snyggare jag skådat !

Jiberish Tally!
tycker inte att nån av dem var snygga alls, känns som att de flesta tycker dom e snygga pga. hypen kläderna har fått av t-wall o hh etc.....

Jiberish Tally!
tycker inte att nån av dem var snygga alls, känns som att de flesta tycker dom e snygga pga. hypen kläderna har fått av t-wall o hh etc.....

edit: det vart lagg, sorry för dubbelpost

Senast ändrad:
Jiberish Tally!
Blir nog banger och liquid green jacket premium denim och en mössa

Senast ändrad:
Jiberish Tally!
ska lätt köpa en väst... Att ha utanpå min förhållandevis tajta skidjacka.... Kommer bli najzzz. När får förresten Freeride in Jiberish, om dom får det? Johan?
nån som har size chart förresten, kan inte hitta nån :/

Senast ändrad:
Jiberish Tally!
Flanell skjortorna var ju sjukt snygga

Wool jacketen var ju med sjukt clean

Senast ändrad:
Jiberish Tally!
Crewsen var smuudast i år!
Och birdcall teen var crazy!!!
längtar tills dom komme på steep:D

Edit, vadfan=O har odm varit uppe i 15 min och största storlekarna är redan sluut?!
hah nått så jävulskt!

Senast ändrad:
Jiberish Tally!
jeppenator sa:

ganska säker på detta
hahah WORD!

Jiberish Tally!
jag beställde den röda och den gråa crew'n från level 1 i 3xl

den gråa blev slutsåld dagen efter i xxxl ^^) ahha

Jiberish Tally!
Pl0PPEN sa:
jag beställde den röda och den gråa crew'n från level 1 i 3xl

den gråa blev slutsåld dagen efter i xxxl ^^) ahha
Dom kommer ju säljas på steep, vfr paya frakt från USA?

Jiberish Tally!
Kan man beställa från den där sidan till Sverige? Hur mycket blir frakten på isf?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp