Jiberish teamet shreddar

Jiberish teamet shreddar
Sjukt bra åkning men när ska folk sluta upp med vapenassociationerna, det är inte coolt att skjuta folk...

Jiberish teamet shreddar
superunknown sa:
CharlesAndreas sa:
Andy_Banton sa:
Sjukt bra åkning men när ska folk sluta upp med vapenassociationerna, det är inte coolt att skjuta folk...
Håller med dej, tycker bara det sr töntigt ut. Åkningen var sjuk däremot
tror faktiskt att dom är ganska oseriösa:)
jag tror inte dom gör det på skoj när alla wiggas i skidfillmer gör det.

btw vad för handskar har snubben i liften dom e skit snygga

Jiberish teamet shreddar
Jiberish teamet shreddar
Jiberish teamet shreddar
superunknown sa:
Kruxelidux sa:
patriknorling sa:
jag tror inte dom gör det på skoj när alla wiggas i skidfillmer gör det.

btw vad för handskar har snubben i liften dom e skit snygga
ne dom e nog fullt seriösa
tror knappast dom är seriösa när en står och pepprar ner sina kompisar med staven
dom leker ju bara
mm, leendet efter säger ju allt, eller? ^.-

(Arkiv-X musik) <-- ska införa detta igen.

Jiberish teamet shreddar
Mer pistoler och skjutning i backen tycker jag! Haha sjukt roligt, och folk kommer på nya saker varje edit. Klassiker är ju Travis kennedys bazooka i That.

Jiberish teamet shreddar
dom är grymma på rails.

MEN, tycker verkligen alla här att det är så häftigt när de landar bakvikt på allt, med armarna hängande, och åker ur med all vikt på tailarna? ska man inte stompa och se ut som att man har kontroll? tycker det ser så sjukt forcat ut, och det bevisar ju att de inte har någon ordentlig skidbakgrund. synd, när de är grymma på själva tricken, att de inte kan åka skidor ordentligt....

Jiberish teamet shreddar
håller med herr wester otroligt mkt. är sjukt trött på den ansträngda stilen med armar och bakåtlut. det är inte snyggt, det ser itne naturligt ut och det är extra irriterande med tanke på att de skulle kunna göra det så mkt snyggare.

adam delorme är däremot det sexigaste jag sett på ett par skidor.

Jiberish teamet shreddar
H-T sa:
håller med herr wester otroligt mkt. är sjukt trött på den ansträngda stilen med armar och bakåtlut. det är inte snyggt, det ser itne naturligt ut och det är extra irriterande med tanke på att de skulle kunna göra det så mkt snyggare.

adam delorme är däremot det sexigaste jag sett på ett par skidor.
rätträtträtt! Okej när Brogan gjorde det ensam, nu när alla gör det ser det sjuukt ansträngt ut.

Jiberish teamet shreddar
det är ju strunt att påstå at de inte kan åka skidor ordentligt, föratt de gör domdär landningara på flit vilket betyder att dom har så bra kontroll att dom kan leka a lite med att böja sig ner o sedan stå upp rakt, kalla domdär landningarna vad ni vill men i usa kallas det forward brogans och sw brogans efter mästaren själv.

musiken finns här http://www.myspace.com/girltalkmusic ; night ripper tracks 3 4 5 6

Jiberish teamet shreddar
JWester sa:
dom är grymma på rails.

MEN, tycker verkligen alla här att det är så häftigt när de landar bakvikt på allt, med armarna hängande, och åker ur med all vikt på tailarna? ska man inte stompa och se ut som att man har kontroll? tycker det ser så sjukt forcat ut, och det bevisar ju att de inte har någon ordentlig skidbakgrund. synd, när de är grymma på själva tricken, att de inte kan åka skidor ordentligt....
det ser ju ut som dom har sjuukt bra kontroll, landningarna är ju hur stabila som helst så jag kan inte få det till okontrollerat ^^

Jiberish teamet shreddar
Jag är mer på rasms sida faktist! De är så duktiga och säkra så de satsar på de !!!!!DEM!!!!! tycker är fränt vilket går hem hos många bla. mig!

Sedan tycker vi alla olika om allt och så kommer det alltid att vara.

Av: OLLE_E Online | Idag 18:22 Citera

det ser ju ut som dom har sjuukt bra kontroll, landningarna är ju hur stabila som helst så jag kan inte få det till okontrollerat ^^
Ät kebab

Om du tänker efter så landar dem med vikten långt bak samt hängandes med armarna. Dock som du säger vill inte jag kalla det för okontrollerat =)

O and O

Senast ändrad:
Jiberish teamet shreddar
JWester sa:
dom är grymma på rails.

man ska inte va brat när man åker skidor som " vissa " andra
de ska va brogan å wallisch style, de e RIKTIG skidåkning

Jiberish teamet shreddar
JWester sa:
dom är grymma på rails.

Say whaaat? Brogan har inte stil, han är stil!

Tillbaka
Topp