vad heter den sidan dåJekub sa:det står på jiberishs hemsida..
johan, johan, alla trådar, men jag tänker inte göra det den här gången, gör jag det, blir det ovårdat sråk, å jag blir bannad igenJ-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
jo visst..J-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
delmore sticker ut något i buttersarna + att han är galen på grabar!Jekub sa:jo visst..J-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
Wallisch har den skönaste stilen i världen idag..
Brogans rideaways är lite överdivna i den här filmen, men i hans superunknown har han sjuuukt skön stil.
Hornbeck har okej stil i den här, mkt bättre i Realtime eller o'daroloc
Delorme är helt okej men sticker inte ut.
klart slut
Tj schiller har den fetaste tricklistan i världen och de fetaste grabarna och har kommit på några själv. Tj schiller har sjukare butters än alla andra helt klart.Jekub sa:jo visst..J-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
Brogans rideaways är lite överdivna i den här filmen, men i hans superunknown har han sjuuukt skön stil.
klart slut
och delmore har inte kommit på grabar själv? dessutom tycker jag att de butters som delmore drar i editen är något fetar en tjs rollover...J-rockner sa:Tj schiller har den fetaste tricklistan i världen och de fetaste grabarna och har kommit på några själv. Tj schiller har sjukare butters än alla andra helt klart.Jekub sa:jo visst..J-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
klart slut
Simon dumont har den oslagbart svårasta tricken med den sjukaste stilen på dem och har fetast höjd, hela tiden.
Tycker att de jag nämt ovan är lite överlägsnare än dessa i MITT! tycke.
Skidåkningen handlar om att ha kul.
Sa aldrig at delmorde inte hade kommit på några nya grabar. Men alla tycker ju som de vill. Om du vill veta mer om vad jag tycker om denna åkning så ber jag dig vända dig till denna tråd https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=46455&p=6J-Landahl sa:och delmore har inte kommit på grabar själv? dessutom tycker jag att de butters som delmore drar i editen är något fetar en tjs rollover...J-rockner sa:Tj schiller har den fetaste tricklistan i världen och de fetaste grabarna och har kommit på några själv. Tj schiller har sjukare butters än alla andra helt klart.Jekub sa:jo visst..
klart slut
Simon dumont har den oslagbart svårasta tricken med den sjukaste stilen på dem och har fetast höjd, hela tiden.
TJ schiller har kommit på en bra sak: Schillermuten. Annars är han den åkare i världseliten jag tycker är absolut tråkigast. Visst kan han dra nån fin butter ibland men det är väl de 2 innoativa grejerna. Sjukt tråkigt att kolla på hans stela 12or.J-rockner sa:Tj schiller har den fetaste tricklistan i världen och de fetaste grabarna och har kommit på några själv. Tj schiller har sjukare butters än alla andra helt klart.Jekub sa:jo visst..J-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
klart slut
Wallisch skönaste stilen i världen? knappast..Jekub sa:jo visst..J-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
klart slut
Ok Bwarrow är väl också nice, men förutom på de största hoppen och möjligtvis i pipe skulle jag tro att tex. Wallisch är bättre på allt. Rails, småjibb, vanliga parkhopp etc. Han har kommit med rätt mycket mer. Rapadank eller va den nu heter om du vill ha grab namn, finns artikel om det på NS.J-rockner sa:chiller står för bwarrow graben också.
Och han är inte tråkig i mitt tycke. Tycker han bara att han är sjukt bra och har fin underbar stil.
okej, förlåt för att jag sa detGluund sa:Wallisch skönaste stilen i världen? knappast..Jekub sa:jo visst..J-rockner sa:Ingen som vill argumentera om denna nya åkning?
klart slut