Jobb i Åre

angrah

Ny medlem
Jobb i Åre
Tjenare! Bor i Åre under säsongen och tänkte höra om nån kan tipsa mig om jobb för mig och mina två vänner? Eller i allafall fler alternativ än arbetsförmedlingen, eller rent konkreta företag som behöver folk?

Hälsningar,

Nils

Jobb i Åre
hej!

Vikarierande fritidsledare 1 plats.
Vi söker dej med Fritidsledarutbildning och/eller erfarenhet av arbete med ungdomar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och intressen och Du måste ha god samarbetsförmåga men också kunna arbeta självständigt.
B-körkort är ett krav och gärna egen bil.
Anette Lundin Grip, 0647-16214 Telefon, Enhetschef
Micke Björk, 070-2402590 Telefon, Fritidsledare

Lokalvårdare- Kall Auto Lodge
2 platser. I arbetet som timvikarierande lokalvårdare ingår att sköta städ av hotellet. Arbetet är varierande och du måste på egen hand klara av och ha känsla för hur arbetsuppgifter skall lösas. Som person är du ordningsam och har en naturlig blick för hur ett rum och en färdigstädad våning skall se ut. Du har ett genuint intresse för service där gästen är i fokus. Att arbeta tidiga timmar är inget problem för dig.
Malin Lindgren - Hotellchef 070-5453557

skiduthyrare 50%- ÅreBjörnen Skidcenter
1 plats.
Vi söker en medarbetare till skiduthyrningen. Tjänsten är på ca 50% och arbetstiden är till största delen förlagd till helger. Du skall tycka om att ge service med ett leende även i stressade situationer och det är ett plus om du gillar att åka längdskidor
asa@skidcenter.se

Restaurangchef; SubWay
Meissam Bozaghian, ansvarig för personal rekrytering, tel 073-6479834.

Jobb i Åre
Hej!

Prova att gå runt och fråga på diverse ställen, det funkar alltid om du vill ha ett jobb vad som helst. Diskare, städ och lokalvårdare brukar vara lättast att få.

Har du någonsin hållt i en mopp och/eller vet hur man använder en dammsugare så gå in på tex Holiday Club, förra säsongen hade de brist på städare säsongen ut.
Även skistars anläggningar och de andra hotellen lär behöva folk för flyttstäd.

Diskare på alla krogar (Dippan, Wersens och Bygget tex).

Om du har erfarenhet av servering eller någon form av storkök så är det inte dumt att testa hotellen (Tott, Dippan och HC). De kan behöva allt från serveringspersonal till hjälp vid frukost.

Är du grym på öl eller har lite barerfarenhet så kan jag tänka mig att det går få jobb på någon av afterskiställena. Fjällgården är ett hett tips.

Dessutom finns det ett telefonundersökningsföretag i Åre uppe vid sjukstugan, där kan i princip vem som helst få jobb. Eller åtminstonde var det så förra säsongen.

Där har du/ni lite saker att prova! Lycka till, och jobba nu inte för mycket. Du är ju i Åre för skidåkningen.

Tillbaka
Topp