jobb i Norge

jobb i Norge
Hej, kommande säsong har jag tänkt tillbringa i Cham, vilket förstås kräver lite pengar. Så om någon har hört ett rykte eller vad som helst om ett ledigt jobb i Norge så vore jag ytterst tacksam för lite info.
mvh Petter

jobb i Norge
På svenska www.ams.se finns uppgifter om utländska jobb (däribland i Norge). En ännu bättre idé är att kolla på www.aetat.no där du finner en salig blandning av lediga jobb i Norges alla regioner. Har du en liten buffert rekommenderar jag att du åker över hit på vinst och förlust och fixar jobb på plats.

jobb i Norge
Tja!

Jag ær hær uppe nu før exakt samma sak som du tænker gøra. Jag ær på ett stælle som heter Måløj, ligger ca 40 mil norr om Bergen. Jobbar på ett føretag som heter Domstein AS och ægs av svenska Enghav AB.

Man tjænar otroliga pengar hær uppe men det ær enligt min mening omøjligt att få jobb hemifrån uppe i Norge om du inte har som vi hade "kontakter". Annars ær det bara att packa sig hit upp och søka jobb på plats, då ær sannorligheten mycket stor att du finner ett bra och vælavlønat jobb.

De blir inom fiskeindustrin och du får en grundløn på ca 130 norska i timmen och sedan ca 20-30 kr extra i timmen i provision. Jobbar 40 timmar vecka med møjlighet till mer.

Vi har en lægenhet før 4 dær vi bara bor 2 så boende ær fixat før dig om du vill ! Vi betalar 4000:- i månaden + el før lyan som ær grym. Egen tvættmaskin, torktummlare, køk, badrum och så bor vi mitt i centrum !

Hør av dig om du ær intresserad

Robert Stensby 0047-957 84 109 ær mitt norska mobilnummer. Måløj ligger dessutom ca 8 mil från STRYN !!!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp