Joina min freak-out server!

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
Hej! Jag har inget att göra så jag kör freak-out fulla versionen. Nu har jag gjort en server så om nån vill kan de joina mig.

Server name: ork4 f-o server

port: 28000

password: hästkorv

eller joina på ip: 83.250.234.129

eller joina en annan som jag spelar på nu som heter theo utan lösen

Senast ändrad:
Är det en ventrilo server eller vad?
Eller kan man spela freakout online?

Jag skulle köpa det endast om jag visste att pengarna gick till en förbättring av skitspelet. Den som kom på "slopestyle" borde ...... . ........

Stenman sa:
Jag skulle köpa det endast om jag visste att pengarna gick till en förbättring av skitspelet. Den som kom på "slopestyle" borde ...... . ........
Håller med om att spelet suger anus. Slopestyle på första berget e liksom ett litet hopp och så landar man på några extremt onaturliga rails.

Sen är det ju inte så verkligt att man kan göra dubbel sideflip och sedan byta håll och göra dubbel sideflip åt andra hållet. Jag menar, vem förutom jag kan göra det i verkligheten?

Ett färglöst piratparti vore toppen. Pirater ska inte få bestämma över min lön.

mm, word på det!
Ang. att man ska stötta svensk skidåkning, så kan man väl lika gärna göra det genom att köpa liftkort tex. Om man köper liftkort för nåra hundra, stöttar man ju åxå slalomföreningarna, vilket enligt mig iaf är viktigare. När man köper spelet, hur mycket går då till svensk skidåkning?

//Axel

Jag_alskar_skidor sa:
mm, word på det!
Ang. att man ska stötta svensk skidåkning, så kan man väl lika gärna göra det genom att köpa liftkort tex. Om man köper liftkort för nåra hundra, stöttar man ju åxå slalomföreningarna, vilket enligt mig iaf är viktigare. När man köper spelet, hur mycket går då till svensk skidåkning?

//Axel
halv word på de där du..

för om ingen köper spelet så kan dom ju inte göra nåra fler spel

å om ingen köper liftkort å plankar hela tiden så är de ingen som bygger nått hopp

så ja tycker de e lika fel å rätt;)
(de där kanske lät klit konstigt, men läs igenom de nåra ggr så fattar ni nog)

skidåkning är väl inte bara att sitta framför datan och spela nya utvecklade spel? (eller..?)

Okej killar, då tar vi och repeterar forumreglerna och för er som inte ens kikat där kommer detta säkert som en chock, men:
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Jag plockar därför bort alla inlägg som handlar om nedladdning.

OlaMelin sa:
Okej killar, då tar vi och repeterar forumreglerna och för er som inte ens kikat där kommer detta säkert som en chock, men:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

ta bort hela trådfan då äckelgubbe

Ewasx sa:
OlaMelin sa:

ta bort hela trådfan då äckelgubbe
de där blir då en varning eller avstängning

OlaMelin sa:

jag respekterar det fullt ut och ber om ursäkt om någon känner sig kränkt. även ifall jag tycker att vi borde få diskutera det då det inte är ett brott att diskutera fildelning och alla vet att fildelningen inte kommer att stoppas utan bara växa.

(om detta räknas som att diskutera nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddat material så syftar jag till det material som inte är upphovsrättsskyddat)

Senast ändrad:
Ewasx sa:
Stenman sa:
Håller med om att spelet suger anus. Slopestyle på första berget e liksom ett litet hopp och så landar man på några extremt onaturliga rails.

Sen är det ju inte så verkligt att man kan göra dubbel sideflip och sedan byta håll och göra dubbel sideflip åt andra hållet. Jag menar, vem förutom jag kan göra det i verkligheten?
Hur kul skulle det vara om det var helt värkligt då? då skulle man ramla hela tin

feeltheflow sa:
Ewasx sa:
Stenman sa:

Hur kul skulle det vara om det var helt värkligt då? då skulle man ramla hela tin
Ramla hela tiden gör man ju i alla fall. Gubben har ju ingen balans

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp