Joina oss till Hemsedal i vinter?

Tiger86

Ny medlem
Tja! Vi är två tjejer från Göteborg som planerar en resa till Hemsedal i vinter. Kan det vara nåt att satsa på tro? I så fall, om någon har några tips om boende, buss etc så skulle det vara trevligt!
Tack på förhand! Karin & Helena

Tjeena. jag ska också dit:D bokade genom bengt martins. det går på 1500spänn per skalle lite drygt för att få bo mitt i alltihopa. enda kravet dom har är att alla ska vara 18 som bor i stugan, ingen dum 20-års skistar-regel. buss är nog inga problem om ni fixar en mellanlandning nånstans i landet ,) ni kan kanske hänga på oss härifrån rent av. men kolla bengtmartins eller resia.

Hela samskolans gymnasium ska typ dit vecka 5. känner du nån som går där kan ni kanske hänga på dem? fast jag vet förstås inte hur länge ni ska vara där..

Det finns massor av folk från Gbg i hemsedal hela vintern. JT-Alpin, Resdax och Softresor kör allihopa för ganska lika priser. Vilket bolag man skall välja skall nog inte jag tala om. (en smula partisk)

JT-Alpin http://www.jtalpinresor.se

Kommer själv att tillblringa alla helger jag kan komma loss där uppe =) och snön har redan kommit.

/t

Tackar för svar! Får se vad som händer, har just fått tag i en vecka i Åre runt påsk. Men en helg i Hemsedal får man väl kosta på sig i vilket fall!

tja, håller med erch! vi ska till hemse under v.9.. ta en bil vettja o var inte blyga!!!
tja

Tillbaka
Topp