joina team?

• Trådstartare Trådstartare paddnacke
  • Start datum Start datum
joina team?
HBY varför inte fixa som JST?Alla som vill vara med får betala 100kr. Sen fungerar man som en fotbollsklubb ungefär.

Peace

joina team?
men asså vi ska inte ha nå fotbollslags stuk på vårt team, Det är bara chill åkning med polare som känner varandra och åker i hby och kungsberget, det spelar ingen roll om man sätter sw 810 till rail. Även om det skulle vart coolt om nån gjorde det :)

Senast ändrad:
joina team?
nu när mer folk är vakna fortsätter jag tråden .. VILKA VILL SKAPA TEAM I GÄVLE ?

joina team?
ja e också med. jag och axLL har bestämt att jag skikar över filmsnuttarna på tricken till redigeraren/filmskaparen (kanske oscarkellner skulle ta på sig den rollen för jag har ju sett att han har lagat många studsmatte filmer). självklart får han ju medverka som jibbare ochså). vi vill ju ha mer åkare från gävle trakten stora som små men hälsst ska man sätta typ 360.som mål är väll att få ihop en film och såklart att ha kul. åkare som nu med i det namnlöst teamet är jag,Oscarkellner och Grundarna axLL och rege. hej svejs!!

Senast ändrad:
joina team?
japp japp 4 st medlemmar alltså :P kontakta gärna nån av oss om ni vill vara med så kan det nofg ordnas.

men först skulle vi behöva ett bra redigerings program xD

har bara movie maker : /

joina team?
ojojoj det här lär vara månadens roligaste tråd att kolla igenom.. vims vims vims lycka till btw

joina team?
detta kanske är väldigt korkat men varför inte ragga upp team members från andra delar a landet där dem också är sugna på att starta. jag hade iaf tyckt det hade varit sjukt kul att se vad den andra gruppen hade åstadkommit och sedan kanske lagt ihop detta till en film. detta kanske inte håller men det hade varit väldigt kul tror jag.

Tillbaka
Topp