Jon OLsson-DJ flip

Jon OLsson-DJ flip
Men om man tänker efter.. D-spin till Flatspin?
De bli väl en dubbel spin? :P

Sen så e ju dom än nyare sw rodeo 5 till flatspin 5 än sjukare!
Ska bli kul å se!

Jon OLsson-DJ flip
även hört rykten om att jon inte var den första som gjorde djflip. är inte det typ samma som wester gjorde på joi förra året?

Jon OLsson-DJ flip
ja, ^ han gjorde wilsonflip.. och om någon hade gjort DJ-flipen före jon så tror jag han skulle ha klurat ut något annat att göra..

Jon OLsson-DJ flip
jon_olsson sa:
GODman sa:
Palla göra någe skitigt jippo för att promota den nya siten. Handlar fan inte om att
få skidåkningen framåt utan jons intresse ligger i att tjäna mer dollares så det hela är av ett
kommersiellt syfte. Jon är mer av en tråkig försäljare än en riktig legit skidåkare.

Kolla bara på siten det är mer posebilder med fjantiga kläder än actionbilder å lifestyle.
Ja, jag vet jag tar och riskerar liv och lem för att lära mig ett nytt hopp bara för att promota min
hemsida?
Det låter väl ändå lite konstigt??
Om du fundere ett steg till så borde du inse att för att driva sig själv till dessa saker så krävs mer än
pengar, det handlar om att känna att man utvecklas, det är det som driver mig, att vilja vara bäst!
Sen om det ger mig några extra kronor på banken så kommer jag inte tacka nej till det.

Om du visste hur förberedelserna för detta trick sett ut så skulle du nog inte tvivla på att jag älskar
skidåkning, det är inte så att man lär sig detta genom att sitta på soffan, och ska man åka 8 h per
dag så tror jag nog att det är en fördel om man tycker att det är kul.....
bra skrivet jon!!!

Tillbaka
Topp