antonostlund
Ny medlem
Jon OLsson-DJ flip
www.jonolssoninvitational.comPJ2007 sa:var och när är jon olsson invitatinol?
Där står allt om tävlingsupplägget.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.jonolssoninvitational.comPJ2007 sa:var och när är jon olsson invitatinol?
Bästa jag har läst i de här inlägget!Stadig sa:Börjar likna freestyle-skiten nu tycker jag. Stavarna börjar försvinna och folk flippar och snurrar som galningar i kickar som blir brantare och brantare. Snart kommer trippel och kvadruppelflippar men då har det gått för långt. Nopp jag gillar inte den här utvecklingen. Gör som Gagnier i stället och kom på sjuuka grabar.
Kunde inte låta bli att kommentera...Stadig sa:Börjar likna freestyle-skiten nu tycker jag. Stavarna börjar försvinna och folk flippar och snurrar som galningar i kickar som blir brantare och brantare. Snart kommer trippel och kvadruppelflippar men då har det gått för långt. Nopp jag gillar inte den här utvecklingen. Gör som Gagnier i stället och kom på sjuuka grabar.
Det jag menar är att du inte visar videon direkt utan promotar siten samtidigt. å när man kommer till siten ser man inte actionbilder där du gör balla grejer utan massa bilder på dig när du posar å visa upp nya produkter. Alltså när jag kollar på siten ser jag inte en skidåkare utan en modell som vill sälja produkter.jon_olsson sa:Ja, jag vet jag tar och riskerar liv och lem för att lära mig ett nytt hopp bara för att promota minGODman sa:Palla göra någe skitigt jippo för att promota den nya siten. Handlar fan inte om att
få skidåkningen framåt utan jons intresse ligger i att tjäna mer dollares så det hela är av ett
kommersiellt syfte. Jon är mer av en tråkig försäljare än en riktig legit skidåkare.
Kolla bara på siten det är mer posebilder med fjantiga kläder än actionbilder å lifestyle.
hemsida?
Det låter väl ändå lite konstigt??
Om du fundere ett steg till så borde du inse att för att driva sig själv till dessa saker så krävs mer än
pengar, det handlar om att känna att man utvecklas, det är det som driver mig, att vilja vara bäst!
Sen om det ger mig några extra kronor på banken så kommer jag inte tacka nej till det.
Om du visste hur förberedelserna för detta trick sett ut så skulle du nog inte tvivla på att jag älskar
skidåkning, det är inte så att man lär sig detta genom att sitta på soffan, och ska man åka 8 h per
dag så tror jag nog att det är en fördel om man tycker att det är kul.....
Titti540 sa:varför hetyer den dj flip??
Scherlin sa:...han kallar den för DJ flip för att det är en dubbel jon flip...
höhö pörl, du hade säkert stompat tricket lättpeerlan sa:bajter, fan också![]()
men du kan ju samtidigt inte säga att tom wallish liknar freestyle-åkarna? tror inte jag sett en enda freestyle åkare som drar 450 disaster 270 pretzel av. no poles är en trend från usa som knappast uppkommit av freestyle åkningen, snarare av snowboardåkningen.Josslo sa:"De som skippar stavar är de som gör 180, 360 mm och är så långt bort från freestyle som man kan komma.."
Det kan jag faktiskt inte hålla med om. kolla tom wallisch påSedan så körde du ju själv ett snyggt åk utan stavar i followcam inför us open tror jag de va. De va la inga direkt 360s och 180s va?
Annars ser jag mycket fram emot DJ-flipen. langar du upp tricket på "tricktips" sen me eller ? :D
NU ligger en intervju med Jon angående DJ Flip uppe under News på www.jon-olsson.comjon_olsson sa:Mer info om detta kommer på www.jon-olsson.com väldigt snart...
Hoppas ni kommer uppskatta det.....
hittar inte? gå¨r det inte att göra en direkt länkFredrik_Jonsson sa:NU ligger en intervju med Jon angående DJ Flip uppe under News på www.jon-olsson.comjon_olsson sa:Mer info om detta kommer på www.jon-olsson.com väldigt snart...
nääe, men när du e inne på hemsidan så klickar du på "news" å så står de längst upp där.. nått me: "Jon Olsson sticks two new double flips.Just before... READ MORE>>" klicka på read more>> så ser du!Giro sa:hittar inte? gå¨r det inte att göra en direkt länkFredrik_Jonsson sa:NU ligger en intervju med Jon angående DJ Flip uppe under News på www.jon-olsson.comjon_olsson sa:Mer info om detta kommer på www.jon-olsson.com väldigt snart...
antingen är jag blind eller så finns den inte för mig?JagGillarSkidor sa:nääe, men när du e inne på hemsidan så klickar du på "news" å så står de längst upp där.. nått me: "Jon Olsson sticks two new double flips.Just before... READ MORE>>" klicka på read more>> så ser du!Giro sa:hittar inte? gå¨r det inte att göra en direkt länkFredrik_Jonsson sa:NU ligger en intervju med Jon angående DJ Flip uppe under News på www.jon-olsson.com
rensa gammal cache kanske?Giro sa:antingen är jag blind eller så finns den inte för mig?JagGillarSkidor sa:nääe, men när du e inne på hemsidan så klickar du på "news" å så står de längst upp där.. nått me: "Jon Olsson sticks two new double flips.Just before... READ MORE>>" klicka på read more>> så ser du!Giro sa:hittar inte? gå¨r det inte att göra en direkt länk
Då måste du vara blind...Giro sa:antingen är jag blind eller så finns den inte för mig?JagGillarSkidor sa:nääe, men när du e inne på hemsidan så klickar du på "news" å så står de längst upp där.. nått me: "Jon Olsson sticks two new double flips.Just before... READ MORE>>" klicka på read more>> så ser du!Giro sa:hittar inte? gå¨r det inte att göra en direkt länk
säker att du inte e inne på www.jonolssononvitational.com istället för www.jon-olsson.com??Giro sa:antingen är jag blind eller så finns den inte för mig?JagGillarSkidor sa:nääe, men när du e inne på hemsidan så klickar du på "news" å så står de längst upp där.. nått me: "Jon Olsson sticks two new double flips.Just before... READ MORE>>" klicka på read more>> så ser du!Giro sa:hittar inte? gå¨r det inte att göra en direkt länk