Jon Olsson i blåsväder

Jon Olsson i blåsväder
troligtvis inte allt för seriöst... står ju iallafall att dom är vänner så!
Men Jon är ju en stekare, fast kanske inte en äcklig!?

Jon Olsson i blåsväder
vette fan om jag kan hålla med att han tjänar överdrivet mycket pengar för det han gör. Jon är ju bland dom bästa i världen på det han gör och förtjänar all uppmärksamhet för det sen får väl han göra vad han vill med sina pengar. och om man ska "klaga" på några som tjänar mycket pengar för att uträtta så lite som möjlig så kan man ju kolla vad en golfspelare tjänar te.x.

Jon Olsson i blåsväder
Herregud!

Är trådskaparen helt slut eller? Det är ju IRONI det jag skriver på min blogg!

Jag ÄLSKAR ju för fan grabben.

Sen är han antagligen fortfarande lite sur på mig för att min före detta firma vid två tillfällen sabbade hans bil. Men det är ju en hela annan historia.

Rubriken kanske var lite hård. Men jag tycker att det framgår med all önskvärd tydlighet att jag är ironisk. Tror någon verkligen på allvar att jag jämnställer Jons skidåkning med att göra fiskgratäng? Herregud!

Näää, det här har inget med avundsjuka att göra. Snarare att jag är impad av den där jävla glidaren.

/Klaus (aka. Beiersdorfbloggen-ägaren)

Senast ändrad:
Jon Olsson i blåsväder
Hahaha kul att du var tvungen att regga dig här för att reda ut det! ;D
Som sagt, det framgår tydligt att du är ironisk...

Kör hårt, och välkommen till freeride... din äckliga biltrimmare!

Jon Olsson i blåsväder
Felix: Jag är reggad redan, men ville skriva i mitt eget namn.

Kände att jag var tvungen att kommentera när något airhead varit inne och skrivit hatkommentarer på min blogg. Någon som uppenbarligen inte behärskar den svåra konsten att förstå ironi. Ibland är det svårt med språket tror jag. Så kan det vara när man är från Luleå. ;-)

Är för övrigt inne här och läser ganska ofta! Bra sajt.

/Klaus

Senast ändrad:
Jon Olsson i blåsväder
citat
Först och främst vill jag påpeka för alla som ramlar in från Freeride att detta inlägg är IRONISKT! Den som inte förstår inoni kan sluta läsa nu.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp