Jon Olsson i Café!

edgeman

Ny medlem
Jon Olsson i Café!
Har ni läst intervjun med Jon Olsson i Café? Spontana reaktioner?
Café lyckas alltid på något sätt när de ska skriva om skidåkning komma med en massa märkliga påståenden som att "Oakley Sessions 1242" skulle vara en "klassiker".
Nåja, i övrigt tycker jag det är en bra intervju.

Jon Olsson i Café!
Jag läser inte heller Café, det blir mest DN, AktieNytt osv så kanske du edgeman kan skriva in hela artikeln här i forumet, länka gärna en bild så det blir det mer spännande!

Jon Olsson i Café!
www.di.se är det som gäller... Läste att LuPe hade större planer för Peikfältet som de nyligen lagt vantarna på, det är tamefan på tiden att det börjar gå uppåt för dem nu... Den aktien gör inget annat än backar, det kommer ju aldrig bli några Lotus 138:er för min del om det fortsätter såhär!

Men Sessions 1242 är ju ändå en ganska underhållande film, helt ok för att vara så gammal. Lite old-school-wiggah...

Jon Olsson i Café!
Ja, www.di.se är ju en helt utmärkt tidning det med. Stockholmsbörsen har gått upp med 0,7, och man undrar ju nästan om Reinfeldt svamlar.

Ioförsig är ju inte det nånting vad oljan gjorde.
Tanganyika Oil redovisar ett resultat efter skatt på minus 4,2 miljoner dollar för andra kvartalet. Under kvartalet mars-maj 2005 var resultatet efter skatt minus 0,3 miljoner dollar. -påtal om ingeting

Annars så får du fortfarande som jag sa gärna skriva av artikeln så vi andra som inte köper absurda"porrtidningar" kan få läsa artikeln.

Senast ändrad:
Jon Olsson i Café!
har hört att Semcons aktie ska vara ett fund...
Skulle bolagets lönsamhet uthålligt nå 10 procent är aktien värd dubbelt så mycket som idag, enligt DI, som dock påpekar att 10 procent hittills varit mer som ett tak för marginalen än ett snitt...

bara en parentes...

Jon Olsson i Café!
BigAir sa:
Ja, www.di.se är ju en helt utmärkt tidning det med. Stockholmsbörsen har gått upp med 0,7, och man undrar ju nästan om Reinfeldt svamlar.

Ioförsig är ju inte det nånting vad oljan gjorde.
Tanganyika Oil redovisar ett resultat efter skatt på minus 4,2 miljoner dollar för andra kvartalet. Under kvartalet mars-maj 2005 var resultatet efter skatt minus 0,3 miljoner dollar. -påtal om ingeting

Annars så får du fortfarande som jag sa gärna skriva av artikeln så vi andra som inte köper absurda"porrtidningar" kan få läsa artikeln.
du är fan kokt i bajs. café är en herrtidning. ingen jävla porrtidning. har du någonsin sett en fitta i café? har du sett ett par som har haft sex i tidningen café? skulle inte tro det nej.

Jon Olsson i Café!
BigAir sa:
Jag läser inte heller Café, det blir mest DN, AktieNytt osv så kanske du edgeman kan skriva in hela artikeln här i forumet, länka gärna en bild så det blir det mer spännande!
Lätt, den dagen jag har extremt tråkigt ska jag göra det.

Jon Olsson i Café!
EricWibaeus sa:
1242 Är En Klassiker ff!!!

vart växte du upp?? gbg?
En klassiker från 2003?
En klassiker är en film såsom Free Radicals första film eller Time Zero när Jesper Rönnbäck hoppar över Malmtåget.

Onej, det är ett mycket, mycket mindre ställe än så....

Jon Olsson i Café!
Kangarooo sa:
har hört att Semcons aktie ska vara ett fund...
Skulle bolagets lönsamhet uthålligt nå 10 procent är aktien värd dubbelt så mycket som idag, enligt DI, som dock påpekar att 10 procent hittills varit mer som ett tak för marginalen än ett snitt...

bara en parentes...
Gott att se att du läser DI men jag undrar om du förstår vad du själv skriver?

Jon Olsson i Café!
edgeman sa:
TedB sa:
Nej, crilleus har dåligt med pengar.
Har man bra med pengar prenumerar man på fler än ett magasin och en dagstidning.
Att inte Åka Skidor finns med i prenumerationslistan gör mig lite mörkrädd också.
Nej, crilleus har bra med pengar.
Har man pengar så behöver man inte prenumerera på tidningar som edgeman utan man reser och upplever platser/events istället för att läsa om dem.
ÅkaSkidor är en kass blaska! Brant är det som gäller

att prenumerera för mig skulle aldrig funka, är aldrig hemma så tidningarna blir inaktuella. Bättre att köpa dem på fältet

(hotar dig inte edgeman)

Senast ändrad:
Jon Olsson i Café!
WillyWonka sa:
Man läder inte café, de är ju Slitz som gäller ffs! :P
haha, har du någosin läst ett bra repotage i slitz? visst slitz kanske har fler bilder på lättklädda tjejer. men Reportagen är väl en viktig del i tidningen med. om man bara vill kolla tjejer kan man lika gärna köpa en porrtidning.

Jon Olsson i Café!
ekdahl sa:
haha, har du någosin läst ett bra repotage i slitz? visst slitz kanske har fler bilder på lättklädda tjejer. men Reportagen är väl en viktig del i tidningen med. om man bara vill kolla tjejer kan man lika gärna köpa en porrtidning.
Uppenbarligen så har du kollat på bilderna,så jag drar slutsatsen att du drar och köper en FiB/Aktuellt eller så.

Men visst, vill man ha välskrivna artiklar så är King en het potatis.
Åka skidor suger, Brant är bättre, upplevelser äger.

Jon Olsson i Café!
LemmeL sa:
ekdahl sa:
Uppenbarligen så har du kollat på bilderna,så jag drar slutsatsen att du drar och köper en FiB/Aktuellt eller så.

Men visst, vill man ha välskrivna artiklar så är King en het potatis.
Åka skidor suger, Brant är bättre, upplevelser äger.
har dator så om jag vill ha porr så laddar jag ner det.
king är bra brant finns inte i kiosken så då får åka skidor duga.

Senast ändrad:
Jon Olsson i Café!
crilleus sa:
edgeman sa:
TedB sa:
Nej, crilleus har dåligt med pengar.
Har man bra med pengar prenumerar man på fler än ett magasin och en dagstidning.
Att inte Åka Skidor finns med i prenumerationslistan gör mig lite mörkrädd också.
Nej, crilleus har bra med pengar.
Har man pengar så behöver man inte prenumerera på tidningar som edgeman utan man reser och upplever platser/events istället för att läsa om dem.
ÅkaSkidor är en kass blaska! Brant är det som gäller

att prenumerera för mig skulle aldrig funka, är aldrig hemma så tidningarna blir inaktuella. Bättre att köpa dem på fältet

(hotar dig inte edgeman)
Hoho, tillåt mig små le.
Gör du det på sportlovet då eller?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp