Jon Olsson idag i sportspegeln 2030

Sportspegeln är nu, men har inte sett något än?

Nu kom det, om alpinsatsningen och vadet...

Haha vilken jävla punkfrilla han hade förut!

Senast redigerad av en moderator:
Den röda frisyren var ju en parodi på retro :-). Detta kommer antagligen gå att se på webben då det såg ut att vara egenproducerat av svt.

perra_90 sa:
Han är riktigt skön...
Är det nästa pro modell han hade?
Det är antagligen nästa års skidor. Såg han nu under jullovet i åre och det är jons flickvän olivia på dem. Men det skulle kunna vara någon custom skida som bara jon kommer att ha.

Han kommer nog komma till os tror jag, har själv tävlat :P men han har ju grymt mkt pengar så att han kan ju betala alla bästa tränarna att träna han+ åka på mkt läger osv.
Han åker inte så dåligt heller bland portarna :D

Han verkar ju sattsa mer och mer på alpint, "Jag ser mig mer som en alpinåkare". Om ett par år kanske han inte kör freeski

Niklas_Borg sa:
perra_90 sa:
Han är riktigt skön...
Det är antagligen nästa års skidor. Såg han nu under jullovet i åre och det är jons flickvän olivia på dem. Men det skulle kunna vara någon custom skida som bara jon kommer att ha.
Tror jag med... Olivia känns inte som tjejen som vill synas på alla grabbars skidor! :p

felix sa:
Niklas_Borg sa:
perra_90 sa:
Han är riktigt skön...
Tror jag med... Olivia känns inte som tjejen som vill synas på alla grabbars skidor! :p
när skymtar man de skidorna?

Tillbaka
Topp