Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
WORD!ekdahl sa:det kommer vara en jättestor snöhög med en kick sedan många meter bort kommer det vara en sk landning.
Ta skidorna och gåheeedberg sa:hur ska man komma till åre på bästa billigaste sett?![]()
De kan man glömma kollade efter tåg o buss upp till åre helt jävla slut sålt. Därför blir de kungsberget för mig ^^alwaysCrash sa:ta tåg från sthlm.. ^
Ta sparken..heeedberg sa:hur ska man komma till åre på bästa billigaste sett?![]()
fan vad du är roligekdahl sa:det kommer vara en jättestor snöhög med en kick sedan många meter bort kommer det vara en sk landning.
Han har ju helt rätt.. den enda bra beskrivningen än i denna tråden..jo_wel sa:fan vad du är roligekdahl sa:det kommer vara en jättestor snöhög med en kick sedan många meter bort kommer det vara en sk landning.
e inte d förra årets?! kan ha felLee-Unit sa:
det som var så roligt!? inget, han va en riktig lustikurrejeppenator sa:Han har ju helt rätt.. den enda bra beskrivningen än i denna tråden..jo_wel sa:fan vad du är roligekdahl sa:det kommer vara en jättestor snöhög med en kick sedan många meter bort kommer det vara en sk landning.
vad va de som va så roligt?
nej ja tog bilderna idagjo_wel sa:e inte d förra årets?! kan ha felLee-Unit sa:
Förra året var kicken 8,5 meter bred i år 12 metermarer sa:http://www.mattiasfredriksson.com/media/gallery/009/ playground_jwheli3_joi2006_0078web__01_4893.jpg
förra årets hopp var ju typ lika brett tycker jag det ser ut som
Låter lite bredare Jon.. nån aning om de blir bredaste hoppet nånsin? om inte så vad är rekordet?jon_olsson sa:Förra året var kicken 8,5 meter bred i år 12 metermarer sa:http://www.mattiasfredriksson.com/media/gallery/009/ playground_jwheli3_joi2006_0078web__01_4893.jpg
förra årets hopp var ju typ lika brett tycker jag det ser ut som
Landningen var 11 m bred, i år 16
Platån var 21,5 m lång, i år 24,5
Mer snö hittade vi inte... Hoppas det duger;-)