Jon Olsson invitational 2007

man får plats me 2 åkare på en halv pistmaskinsbredd... :)

->cleancutproductions.com/mediaspelare... (A)
smyg reklam

117484450720070325_fohrman_2_DCIM3.jpg

G'daaaamn

OK, mera mått

10 m hög kick på sidorna, 7 m i bakkant ..

Förra året 6,5 m på sidorna 6 m i bakkant

Under länken nedan kommer ni hitta bilder och uppdateringar tills min programerare är uppe, då kommer det finnas bilder på JOI sidan varje kväll efter åkningen, det kommer även finans vido och text uppdate, det ska va igång tisdag kväll! Enjoy!

http://newschoolers.com/web/forums/readthread/cat_id/1/thread_id/288801/page/1/

ekdahl sa:
krrilleeee sa:
hur många sekunder kommer åkarna vara i luften detta år då?
allt går att räkna ut.
jag har en tjej i min klass som är riktigt dum i huvudet. Hon tror att det tar elva sekunder att hoppa från femman. Hon tror även att hon droppade 20 meter med snowboard första gången hon åkte... Då skulle hon alltså haft en lufttur på 44 sekunder enligt henne.....

Ewasx sa:
ekdahl sa:
krrilleeee sa:
hur många sekunder kommer åkarna vara i luften detta år då?
allt går att räkna ut.
jag har en tjej i min klass som är riktigt dum i huvudet. Hon tror att det tar elva sekunder att hoppa från femman. Hon tror även att hon droppade 20 meter med snowboard första gången hon åkte... Då skulle hon alltså haft en lufttur på 44 sekunder enligt henne.....
hur gammal är hon...

jag tror att de är ewasx efterbliva syrra som tror att de tar 44sekunder att froppa 20 meter, eller kanske ewasx själv..

hört nåt om att man får göra vad man vill i åre med nyckeln men de lär ju va tugg. allså typ att allt e gratis.. men de må ju va tugg

Tillbaka
Topp