Jon Olsson Super Sessions 2009

Kör dom JOSS i Trysil och JOI i Åre eller allt på båda ställena?

Nu är hemsidan uppdaterad med massa info som förmodligen svarar på alla dessa frågor

http://josupersessions.com/

Team Sweden Jon Olsson Swedish rider
Team USA Simon Dumont Tom Wallish
Team America Tanner Hall Sammy Carlsson
Team Canada TJ Schiller Justin Dorey
Team Down Under Russ Henshaw Jossi Wells
Team France Candide Thovex French Rider
Team Norway Andreas Håtveit PK Hunder

Filmare och fotografer kommer att tillkännages när de är färdiga.

Enda klara i dagsläget är att Jon kommer att filma med Johnyy DeCesare och Drew Lederer. Fotograf i det laget skulle jag sätta min slant på att Mathias Fredriksson kommer att vara..

Kul koncept i år med åkning både i Trysil och Åre samt ett riktigt publikvänligt event ioch med JOI gör comeback!

Festen i sthlm kommer säkerligen bli galen den också..! Hehe

Okej.. många tycker nog Jon börjar bli stel och gubbig i sin åkning (inte jag^^).. men fy fan vad gör mycket för denna sport

äntligen börjar tom wallisch synas lite mer!

ska bli kul å se vem som vinner, team norway, team america eller team usa tror ja på.

DUuuuuuude!!!!!! Jag mejlade Jon att man skulle ha tävlingen land för land lixom, och nu så har han det!!!!SICK!!!!!!
jag lovar.

Senast ändrad:
Hoppas på att Wester tar den andra platsen. Känns som att det står mellan honom & Scherlin.

Senast ändrad:
Fan va kul att se tanner! Och wallisch! Och dumont! Och carlson!Och dom andra.

Men sjukt bra att tanner tar sig lite tillbaka till parken

Looking forward that!

Känns lite skumt att Henrik är inbjuden till JOI men inte Wester. Wester är ändå en av dom vassaste i världen gällande bigairtävlingar. Dock roligt att Henrik är med, men hade gärna sett att Wester skulle varit inbjuden och slippa videokval.

Senast ändrad:
Tycker de är åter igen konstigt att Wester får video kvala.. Men skönt som fan att slippa Olenick

Tillbaka
Topp